Pinsamt...
Nu är det så att min lilla ängel Pysen har lite allergier och ja, gud vet vad och så är han lite broms å knottbiten, men han tycker iaf att det är jättemysigt att bli kliad på ett flertal ställen såsom svansroten å rumpan, magen, mellan frambenen å bringan och när man kliar där så lyfter han huvet å överläppen börjar röra sig eftersom det är såå skönt ;). Ett till av dessa sköna ställen är mellan bakbenen…
Så idag när jag var ute i hagen, gick runt å gjorde nånting (uttråkad) så hälsade jag lite på Pysen och började klia honom, så kliade jag lite mellan bakbenen där han nu är mest knottdrabbad. Han står å slänger med huvet å överläppen å bara njuter, å då kommer det, såklart två killar förbi (snygga, i min ålder för att göra det liiite värre) och ser det såklart!! De bara skratta å peka och jag blev antagligen hur röd i ansiktet som helst!!
Så jäkla pinsamt!!!! 

Oj, haha ! Snacka om fel ställe vid fel tillfälle :O ;)
Josefinejumpforjoy.blogg.se

Hahah, de såg säkert ut som att du gjorde nått annat ;) men ett gott skratt förlänger ju livet, så nu har du förlängt livet på två grabbar =)
hahahah, som sagt de trodde nog du gjorde ngt annat :)
/Elin

Hi Hi Känner igen det där.
Min raring älskar när jag kliar honom mellan bakbenen. Och mer än en gång har man väl fått säga typ - Fråga inte!
Marsvin 4-ever
.

Hahaha, oj oj! :D

Nää, stackars dig! Hoppas du inte träffar på dom igen.. Tänk om.. äsch, jag vill inte ens snacka om det.. xD

Haha =D vilken otur att du va där just då