Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettdistans
Läst 1397 ggr
[MartinaPettersson]
0

DiSTANS..??

Måste bara kolla att jag har allt som behövs till distanstävlingen xD Hittade inte all fakta i TR ;/.. Det är en regional distanstävling, PP, 19 km. Är det bara sadel, träns, lokallicens, grönt kort, ponnyn och jag själv som ska med på tävlingen?? (Förutom "plocksaker" som tex skydd, hink, täcke mm..) Har jag allt som behövs för att få tävla? (Jättetacksam för svar!!)

[MartinaPettersson]
0

Ingen som vet..?

RebeccaMelander
0

Tyvärr iallafall inte jag :/ är dressyr ryttare. Hoppas någon annan svarar som vet så du får hjälp

MvH Rebecca

fridak
0

vaccintyg?

[MartinaPettersson]
0

#9 Ojj, glömde skriva det xP Men hon har vaccintyg i sitt pass :P

[MartinaPettersson]
0

Inget mer jag behöver..? ^^

Yuriko
0

Vet inte hur det är med PP, men Gul bok måste du väl ha? Vilken ritt är det? :)

[MartinaPettersson]
0

#6 Vasaritten, PP 19 km :) Jo, gul bok har jag med, glömde skriva xP

Okej, jag har: Grönt kort, gul bok, lokallicens, pass (inkl. vaccintyg)

joooossan
0

Distas - Har ingen aning om vad man har med sig ! Men lycka till när det väl gäller ! :D

Josefinejumpforjoy.blogg.se

[MartinaPettersson]
0

#8 Tack!! :)

Yuriko
0

#7 Okej :) Det där borde vara allt du behöver ha med - förutom vattenhinkar (plus flaskor om du hade tänkt hälla vatten över hästen under ritten), foder, svampar, svettskrapor etc. till hästen och mat och dricka till dig och dina groomar. Stetoskop kan vara bra att ha om du inte har någon pulsmätare.

Lycka till :)

lisette
0

gul bok? =)

Yuriko
0

#11 Alla hästar som tävlar distans måste ha en "gul bok" där man fyller i alla tävlingar som hästen går, vilken klass den tävlar och om den blir godkänd eller inte..

lisette
0

ahaa, tack! =)