Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketter: off-topicgod-morgon
Läst 546 ggr
pippa__
0

OT: Hjälp Me Priset...

Jag ska sälja lite grejer, men är så mesig och vågar inte riktigt sätta det priset jag vill sätta eg…

ett par ridstövlar, jättefina, köpta begagnade av mej men jag har ej använt dom. Nypris: 350 kr. Mitt pris: 250 kr

Ett par frambensskydd (läder) knappt använda, både fårskinnsinlägg och nått mjukt skumgummiaktigt inlägg. Nypris: 800 kr. Mitt pris: 500 kr

Ett par bakbensskydd (fårskinn) Dessa knappt använda heller, därför jättefint skick. Nypris: 300 kr. Mitt pris: 150 kr.

Är detta för mkt att ta för grejerna tycker ni?

NathalieN
0

Nej, jag tycker det är alldeles perfekt. Jag skulle nog också sätta dom priserna på de sakerna :)

pippa__
0

Men sen när man lägger i hop priset så blir det 900 kr och då känns det så mkt helt plötsligt :/ Generad

Beundy
0

Tycker det där låter helt rimligt =) Vad det blir tillsammans ska du inte tänka på ^^

pippa__
0

#3 Fast det är ju hela summan man hör när man lyssnar, eler? :/

Maja
0

Nej, det behöver ju inte nödvändigtvis vara så att man som köpare köper alla tre sakerna heller.. Låter som rimliga priser tycker jag! :)

pippa__
0

Men hon vill köpa alla, men hon sa till mej att säg ettt pris

Maja
0

Aha, visste inte att du redan hade en köpare..

AusaBausa
0

tycker också att det är ett bra pris…tycker hon det är dyrt får hon väl chansa o pruta!?!

olympiathurfjell
0

bra priser. Fasst totalt ä de 900 så du kan ju göra typ att om man köper allt så får man betala ex 600

Olympia Thurfjell

-olympiathurfjell.blogg.se

fridak
0

om jag skulle sänka så skulle jag gå ner max en hundring för paketpris, tycker du har satt bra priser och hon borde köpa det för 900 ändå.

pippa__
0

Eftersom det är nästan nya grejer och knappt använda, så är de värda sitt pris ff. Skulle nog kunna gå ner HÖGST en hundring, men vill helst inte, så jag vet att folk köper iaf skydden för det dom är värda..=)