Ridhäst till salu!
Vi säljer nu våran fina kallblodstravare Jonas Jo som ridhäst,funkar inte i lopp och vill hellre bli ridhäst. Varit med i mindre klubbtävlingar i dressyr,mycket snygg att se på :)
End.seriösa spekulanter,och vi är mycke noga med vart han hamnar. Han finns i Norrbotten, Boden
Mer bilder finns på min pixbox www.CarinaO.pixbox.se
Vill/kan inte Frida köpa honom? Synd att ni måste sälja honom, han är ju så himla läcker..
"Om förhållandet bygger på förtroende, lyder hästen även utan bett och tyglar."
#1 Tyvärr så hade inte Frida möjlighet att köpa honom,hade gärna sett att det var hon som köpte honom..
Åh vad tråkigt :( Hoppas ni hittar ett bra hem till honom iaf!
"Om förhållandet bygger på förtroende, lyder hästen även utan bett och tyglar."

Hur stor och hur gammal är han?
*** Kärleken övervinner allt ***
Han är sex år och ca 162cm hög :)

Han borde ju inte bli så svårsåld, med tanke på hur otroligt fin han är! :D
skulle ni inte lämna honom på foder ett år, och sen prova honom i travet igen ?
#7 Jo vi tänkte det först,men vi tror inte han blir nå bättre för det :( han har varit i Norge och tävla så han fick nog gå hårt där i många stora lopp..
jaha på så sätt…
lycka till med försäljningen :)
Lycka till med försäljningen, han är verkligen jättefin!
Jag tror bubbelbubbel allt vill ha denna fina häst;) =)

Jag kan säga att Jonas jo är bland de finaste jag sett och ridit i hela mitt liv (:
Andra Frida har utbildat honom jätte bra och ridit honom kanon bra, synd att hon inte kunde köpa fina Jonas..
#11, haha, jasså det tror du ;)
Japp det tycker jag ;) vfr inte?
det finns inte riktigt tid eller plats för det idag, inte heller pengar tyvärr…=/

Han är så snygg! Synd att man bor så långt bort!
#15 jobbigt=(
#17, så äré vettu ;) men min tid kommer :P
vad är det tänkt för pris?
Lyckat till med försäljning av en supersnygg häst!

Åhhh! Jag VILL köpa! *dregel*
Vilken snygging! :)
#19 Vi har tänkt 25 tusen för honom,och det tycker vi han är värd…är bara sex år och har många många år kvar. Lär sig jättefort också,men är ingen nybörjarhäst utan vill helst att han kommer till nån som ridit mycke och är erfaren. Tack för alla komentarer att han är så snygg :)
På bild: Löshoppning
Uppdaterar lite här om ridningen :)
Med rätt ryttare kommer han att bli en superfin ridhäst då han har mycket energi och potential,och han gillar att jobba.Kräver dock en rutinerad och stabil ryttare med mjuk hand.Kan testa om han inte förståren eller kan bli tjurig. Kan bli pigg vid uteritter.Han går bra i form i skritt och trav,galoppen behöver dock stärkas.Han har påbörjat skänkelvikningar och fram-och bakdelsvändningar.Han är lite NH-tränad,gillar att hoppa men mestadels dresssyr riden,kan också då en hel del tricks.kan också stå lös på gången.
Jättefin häst :) Lycka till
putt..
Riktigt synd att frida inte kunde köpa honom :/
hade jag haft plats och Pengar hade jag gärna köpt honom åt frida!..
Men har tyvärr inte det .
Lycka till med försäljningen Carina!
#28 Ska man hålla på med trav som vi gör så kan man inte behålla dom om dom nu inte funkar i travloppen..så är det bara..tyvärr! det är ju det med pengar också..kostar att ha dom inhyrda som vi har och vi kan ju inte bara ha kvar honom för att Frida ska komma och rida 1-2ggr/veckan.har gett henne förslaget att ha honom på foder men hon hade inte den möjligheten heller av pers.skäl..kostar ju också att ha hästen på foder som alla här vet..
Så Malin..jag tror inte alls du hade köpt honom till Frida om du hade haft pengar..men god tanke :)
Jag vill ha honom! Skulle nog tagit honom om vi hade plats. JAG VILL!

åh, han är superläcker!
vill ha en sån typ av häst sen när jag ska skaffa häst igen…. o tyvärr är det inte nu :/

Han ser helt underbar ut! Skulle vilja köpa honom! :) Ursöt!
http://taralom.blogg.se - Min blogg
han är riktigt snygg! :D
hmm, jag är braaa sugen, alltså..
Tack alla för fina komentarer om honom :) Har nu annonserat honom på blocket,känns inget roligt att sälja honom men tyvärr så måste vi :( Han kommer att bli en superfin ridhäst om den som köper honom fortsätter och utvecklar honom i dressyren och kanske i hoppning för det gillar han verkligen :) Hoppas nu att vi hittar rätt hem till honom,
#38 Var bor du då? Kan tänkas att låna ut honom på prov om man är intresserad av att köpa honom,bara det inte är allt för långt bort..
#39 Bor i sthlm. eget stall. men det är väl för långt ifrån dig :(
#39 Bor i sthlm. eget stall. men det är väl för långt ifrån dig :(
#41 Ja det var lite väl långt om du ska låna honom ett tag på prov..men inget är väl omöjligt :)
:D hur långt är det mellan dig o vilhelmina?
Mellan Boden och Vilhelmina är det inte så långt om man kör inlandet,exakt så är det 361,4 km Men bodde inte du i Stockholm?
snygg han är, lycka till med försäljningen
jo nog allt bor jag i sthlm men vi ska upp till min mans släkt V29 på lite semester =)

Jag är SÅÅÅÅÅ sugen på honom men har inte 25 papperslappar :S
men vad kul! :) hoppas dom kommer trivas med varann :)

Jättebra :) Lycka till

Hoppas han trivs i sitt nya hem nu, Hoppas att du är glad och hittade ett bra hem. :D