Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettridning
Läst 1000 ggr
ladysurprise
0

Görnakortet är borta..

Mitt gröna kort försvan i flytten.. Kan man få ut ett nyt på nåt sät eller vad gäller?

Jackelyn
0

Jag tappade också bort mitt (hittade det dock senare ^^) och vi ringde till Svenska Ridsportförbundet och de skickade ut ett nytt =)

AnnaLundin
0

När jag var examinator för Grönt Kort (många år sedan) så kontaktade man sitt distrikt inom ridsportförbundet för att få ut ett nytt grönt kort. Distriktet eller möjligen förbundet centralt har ju förteckning över alla som har grönt kort så det är nog inget problem.

ladysurprise
0

så jag kan gå till ridskolan jag tog de på o be om ett nyt?

Yessica
0

#3 Näe, du kontaktar Svenska Ridsportförbundets gröna kortet/licens-ansvarige :)

Ha en bra dag!

Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

ladysurprise
0

ok ^^..  De var tuvsan att jag tapade bort de.. Tänkte ändå när jag pakade att där ligger de o de får jag inte tappa bort .. Men men..

halludu
0

Men då kan man ju ringa till Ridsports förbundet och få ett kort utan ha gjort kursen lr? Det är ju fusk =O

tezzie
0

Nää, i inlägg #2 står det "Distriktet eller möjligen förbundet centralt har ju förteckning över alla som har grönt kort så det är nog inget problem"

*** Kärleken övervinner allt ***

ladysurprise
0

#6 man skrivs in i en lista är man gör provet om skikas in till Ridsports förndet..

ladysurprise
0

om jag inte min fel

halludu
0

okajj;)

L1ll4n
0

Skickar dom hem det gröna kortet gratis isf?

Jackelyn
0

#11 Yes, det gjorde dem åt mig iaf x)

Nordqvist
0

Ooh jag tog mitt kort 99 och har kvar det! men det är trasigt dock… kanske ska betsälla ett nytt jag med då!? Flört
Inte för att jag tävlar eller så då… Oskyldig Men ändå! Kul att visa att man har ett! haha! Skrattande

L1ll4n
0

det kostar 100:- för ett nytt fick jag veta idga.