Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketter: off-topicgod-morgon
Läst 670 ggr
Lindbygarden
0

OT Blivit med finkaniner!!

Jahaa.. då har vi gått och blivit kaninägare igen:o)

Tre små lejonhuvade flyttar hit på lördag! En hane och två honor. Honorna är en sobelbrun och en sobel brun siames, killen är sobel brun (visad med 94 poäng).

Hoppas kunna ta någon kull och jag o pojken ska åka på utställning. Ska bli jätte roligt!Skrattande

Den lilla Siames är parad med en blå sobel hane så vi hoppas på en fin hona som vi kan spara eller eventullt en hane.. De andra bebisarna hoppas jag ska hitta hem som utställning/avel eller som kelkaniner..

Bilder finns på min sida!

Zippa-
0

Vad roligt! :D

/Sandra
lovato.blogg.se - MIN BLOGG!

joooossan
0

Grattis ! Va kul :D Lycka till !

Josefinejumpforjoy.blogg.se

Anna
0

Vad kul! =)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

bubbelbubbel
0

ååh, är också så sugen på ett lejon, men jag måste ju ha mer plats, annars blir nog eskimå inte glad, eller så är det glad han blir om det kommer in en kanin till..:P

Lindbygarden
0

Ja de är dunndersöta de små ninisarnaKyss

#4 Ja du vet ju vart det kommer finnas små finingar snart,bara att komma så kan du ta en övernattning på öland också samtidigtOskyldig

Marija
0

Åh vad roligt, =)

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Lindbygarden
0

Lilla pojken!Kyss

Lägger upp bilderna här då jag kom på att min sida kanske inte är tillgänglig för alla.

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=23a2b49a-df80-4a27-8304-1ef78a140abb&Filename=Coconut´s Jolly Summer.jpg)

Lindbygarden
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

oj va stor!

liten siames

Lindbygarden
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

och slutligen lilla Raring!

Marija
0

åhh vilka sötnosar! :)

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

bubbelbubbel
0

hihi, jag älskar när pälsen sticker upp mellan öronen :D

#5, ja precis :D det är ju inte så fasligt långt till öland, men jag måste ha ett hus först, så jag inte får hundra små eskimåer här sen :P

Trollis-
0

Vad kul! Åh, så söta dom är :D

Lindbygarden
0

#11 hahaha ja de kan ju bli ngr fler annarsOskyldig

Hakimi
0

Åh va skoj :D

fridak
0

söta! jag har också en liten lejon. följde med hem från praktik på skälby 4h-gård.

__iE
0

söööta :D

Maja
0

Ååååh, vilka sötsaker!!

Minns att de hade en svart hona på stället jag praoade på i åk. 8 som jag var såååå nära att ta med hem. Hon var ju supermysig!