Bärbar ibook till salu

En bild till .. Den orangefärgade är det som gäller :) Pma om du är intresserad eller maila på Metalmina@hotmail.com kan ev bytas mot något i hästväg :)
Vad är detta för något ;P
Alltså är det som en notbok eller mera dator liknande? ;P *lost*
#2 - En bärbar dator. :)

Jättesnygg förresten, hade varit nya nu i flytten, men har redan en dator. :)

Jag älskar den men sitter mest på våran stationära ändå :P
Fattar inte varför haha är väl lite knäpp. 

Putteliputtans ;)
Testat på andra sajter? Datorn.ifokus.se kanske?

Funkar den bra och är inte seg liksom? :P
Undrar också om den funkar bra.. Läste nåt om batteriet som hörde till datorn, men jag fattade inte vad det stod xD Har hur som hellst velat ha en exakt såndär dator hur länge som hellst! Men nu har jag ju just fått en bärbar…
ååhh vill ha en bärbar dator!
Va lycklig och gör andra lyckliga<3

Jag har inte upplevt den som seg iaf :D

Kanske är jag inte så krävande haha :P
#0 När köpte du den?

Jag köpte den av min kompis för ett tag sen men hur länge hon haft den vet jag inte. Hon sålde den och stack sen utomlands :P Jag har som bara haft den sen April.
#15 okej :)
Gjort som jag sade i #8?

Juve : NOpe orkar inte just nu :P Ska duscha har nyss suttit med ett lamm i knäet i ca 6 mil ;P

putts
Sjukt intresserad juh, är i behov av en bärbar dator. Dock gillar jag inte de där med äpplena :(

Jag tycker dom är as bra jag :) 1.500 är ju inte direkt massa pengar heller för en dator :P
Haha, nä, sant! Men man kan på en pc för 4000 som passar mina behov, så jag sparar nog pengar till en sån eftersomn det inte är så stor skillnad på priserna ändå..

Japp smaken är som baken delad hehe
Okej ! Haha trodde den va mkt mindre liksom.. :)
Men nu så, är intresserad.
Är den bra, hur mkt minne har den?
Vad har du använt den till ? typ skolarbets dator eller mera spel osv?
Hur är det med internet biten, har den inbyggt system eller måste man ha mottagare? :)
mkt frågor men .. ;P

Shit ska kolla vad det står :P

Jag har inte hunnit kolla än men är du intresserad än Jennie ?