Polisanmäld tant!
Fick ett mail från styrelsen idag.
Vi har i flera år haft en tant som står och tränar golf utanför ena delen av sommarhagen. Det har legat golfbollar i hagen och nåt år har hästarna haft märkliga svullnader på kroppen. Men i år var det nån som sa att tanten hade flyttat, men tydligen inte. I veckan sköt hon en golfboll rätt på en av hästarna när en ur stallet såg det! Så nu är hon polisanmäld! Rätt åt henne!!!
Hoppas hon får så svidande böter att hon måste sälja golfutrustningen!
Hur tänker människan egentligen?! 
Hmmm… vad säger man?
herregud, jadu tydligen finns det folk till allt :O
fyy, aa, tyvärr finns det folk till allt.. :O(
gösses hur korkad kan man lov å få bli? en spark i röven skulle hon få av alla hästar. (då broddade med)
Tänk om hon skulle ha träffat någon av hästrana i huvudet? :P Skulle kunna gå riktigt illa..
usch, vilka människor det finns :@
Usch vad hemskt :S Råkade hon bara skjuta golbollar på hästarna eller gjorde hon det med flit? :S
/ Sara & Casper
Har folk slutat tänka med huvuden helt? :O
Rätt åt henne att bli anmäld!
ojdå :O shiiit
Isa Aronsson
www.stallequino.se

Kan ju hoppas att hon inte siktade på hästarna. Men hon skjuter ju rakt in i hagen när hon övar sina slag. Ingen olycka att de hamnar där inne alltså..
Haha men gud!

Inga hästar som försöker äta golfbollar då? Kan ju vara rätt så farligt isf.

Hade jag sett det så hade jag nog riskerat att bli inburad för våld på kärringF-N.
Marsvin 4-ever
.

Nej men usch! Fy vilken hemsk tant! :@
http://taralom.blogg.se - Min blogg

Vi har en golfbana precis bakom vinterhagen (även kallad bakhagen där fånghästar går på sommaren), det ligger golfbollar där hela tiden… Min sköthäst går där nu och jag hoppas verkligen inte att hon ska bli träffad :(. Ridskolan har stått där i 30 år, men gården har funnits där betydligt längre. Så jag antar att golfbanan kom efter… Störda människor >.<

Säger man nåt så skulle dom säkert ba: "men man kan ju inte skjuta perfekt, det är inte vårt fel" och blablabla, men man kan ju rida omkull någon av dem och ba: "förlåt, jag rider inte perfekt, det var inte mitt fel, hästen bestämmer över mig"
MWHAHAHAHA XD
Sjukt :( Här i Finland var det några fullvuxna män som stått i en hamn och skjutit golfbollar mot en Viking Line båt. En sjuårig flicka fick en golfboll i huvvet. :S

Usch då! Tur att hon blivit anmäld nu till slut! Ingen som blivit skadad än då? =/
#16 hahah! Eller hur ;D
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi