Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 742 ggr
Jenah
0

OT Vretagymnasiet

Har någon här gått/går på Vretagymnasiet i Linköping? Helst hästhållning, men även andra inriktningar går bra.
Alt KY-utbildning på Vretaskolan, skriv!!! Vill gärna veta lite om hur det är där :)

Nordqvist
0

Inte jag, men hon som jag rider hos tog studenten därifrån nyss! ;)

Jenah
0

hm okej ^^. vet du om hon tyckte att det var bra där … ? :)

anna-mana
0

Hejsan jag gick gymnasiet på vreta skolan då hete det (Lokal gren häst) det var åren 1997-2000 så det är ju ett par år sedan men då var utbildningen enligt mig mkt bra Skrattande / Lycka till!!

Klasselover
0

Tänkte söka in där nästa år :)

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

Nordqvist
0

#2 Hon grät när hon slutade och ville inte sluta så ja, jag tror det! haha! Ja hon pratar om den där skolan hela tiden! Så den är nog bra då! ;)

Jenah
0

#3: Okej, vad bra :D. Tack så mkt :). Bor i Stockholm och ska börja 9an nu, så isf blir det internatet… Ett mkt svårt val, men jag fick ett tips av en jag känner om att skolan skulle vara jätte bra - men det är bara en tanke på att börja där, liksom lämna allt här hemma skulle bli VÄLDIGT svårt. Men vi får se med tiden vart ödet för mig, haha :)

#4: Okej, då är du alltså lika gammal som jag antar jag? :) (93a).

#5: Haha okej, ja det låter ju lovande :D. Men är blev hon typ godkänd ridledare när hon gick ut därifrån, eller hur är det? Är lite IQ-befrian när det gäller sånt (a)

Jenah
0

putt

Nordqvist
0

#6 Jag har faktiskt ingen aning! men jag kan fråga! Hon är å jobbar på ett ridläger nu men kommer hem på lördag! men jag lär ju ringa henne ändå.. Så jag kan ta reda på allt du vill veta! hehe! ;)

Jenah
0

#8: okej, vad snällt :D. ska tänka på lite grejer ^^

Klasselover
0

#6 - Jappjapp :)

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

Klasselover
0

Nån som vet hur mkt det kostar att ha häst inackorderad på Vreta?

Jenah
0

#11: Näe, men på deras hemsida står det: "

Vretagymnasiet har ett gott samarbete med privata inackorderingsstall i skolans omedelbara närhet. Kontakta skolans expedition för ytterligare information.
**
Vretagymnasiet, Expedition
**Telefon 013-22 79 10   "

Har för mig att man får basfoder (hö + havre) och möjligtvis strö eller hur det nu var :)

Klasselover
0

Ja vet, men nu är det över ett år kvar + att jag inte riktigt har en häst än (A)  Så ringer när det är lite närmare :P

Jenah
0

haha okej :)