Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettridtravare
Läst 1181 ggr
NathalieN
0

ridtravare.ifokus??

Är det någon här som är 18 eller över som skulle vilja starta en Ridtravare.ifokus?? Skulle tycka detta vara jättekul :D:D

tezzie
0

Jag är ju en väldans aktiv ridtravar-ägare, men jag tycker att vi har det så bra här :) Vi är otroligt många med ridtravare här och jag tycker det funkar här. Jag gillar inte riktigt "uppdelningen", vi är ju ridsportare allihopa :-D

*** Kärleken övervinner allt ***

AusaBausa
0

#1 håller helt o fullt med dig! Trivs suveränt bra här!!!

Tycker det är trist när det blir en sådan uppdelning på alla raser…

Klasselover
0

Finns ju en egen kategori för ridtravare :)

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

[Jessica90]
0

Jag tkr det skulle vara roligt med ridtravare.ifokus.se Men jag är oxå under 18

Rita-S
0

Jag tycker vi egentligen inte har så fruktansvärd "nedsättande klanking" på ridtravare här inne. Det kommer alltid finnast dom som anser att man inte kan rida en travare, och det måste dom få tycka, lika mycket som vi kan tycka att visst kan man.
Personligen anser jag att till mitt hobbybruk kan jag lika gärna rida en travare, för den klarar utmärkt av allt jag vill rida  på en häst på mitt nivå, men jag måste faktisk avstå från att köpa en underbar häst-typ pga rörelserna är inte optimala för min besvärliga rygg *gråter*

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

carrrrrooooo
0

håller med #1 vi är ju jätte många=)