hööks-katalogen höst/vinter 08
Fler som kikat i den? Hittat något intressant?
Den kom till mig idag, men jag kollade inte in prylarna, bara hästarna och omgivningarna på fotografierna. De har varit på aledal på öland och tagit bilder till katalogen, aledal är ett superfint ställe:)
Jag har redan beställt ;) Den nya lädergrimman stl Xfull, äntligen en i min hästs storlek! Passade även på att beställa ett lädergrimskaft med kedja inför avelsvärderingen nästa år (krav för hingstar), och även ett minishettisträns till lillkillen.
"Om förhållandet bygger på förtroende, lyder hästen även utan bett och tyglar."
Meeeh, de har slutat skicka hem den till mig.. :(

Till mig med :(
*** Kärleken övervinner allt ***
Har inte katalogen, men lär inte beställa därifrån nåt mer…
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

#4 Nåt särskilt som hänt?

#4 Varför?

Alex, man kan inte bara berätta hälften ;)
jag har ju hööks hemma så jag behöver ingen katalog iofs!
*** Kärleken övervinner allt ***
Haha förlåt. ;)
Nej beställde lite grejer därifrån i vintras tillsammans med en stallkamrat, hon ringde in beställningen och pratade in på telefonsvararen. Men när det gått ett tag utan att ha hört nåt så ringde hon igen, och då hade de inte fått den beställningen, så då tog hon det muntligt med en levande varelse… ;) Men ja. Det var i mars. Och vi har inte sett röken av några grejer…
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#8 Men man använder ju internet så klart ;D
#9 Jo fast nu har inte hon internet, och det ska väl funka via telefon också? ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

#10 men det är ju faktikst väldigt lätt att det blir ett fel, det kan det ju bli på vilken affär du än handlar på. (= trodde dina grejjor höll dålig kvalité ellet något. :p
#11 Ett fel ja. Men nu blev det två… Och att missa beställningar så tycker jag faktiskt är rätt dåligt av en internetbutik.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
som jag skrev innan i godmorgon tråden…inte mkttponnyägare som INTE vill ha rosa o babyblåttt dem ;.P

:) Imorgon ska jag åka förbi hööks och skaffa mig en katalog :) Tänk vad mycket man behöver 
fick den oxå:P.. beställde saker för över 2000 hehe :P.. men har ifs precis fått hem min häst så man vill ju skäma bort henne lite:P.. jag tycker att hööks är jätte bra..=9 bra priser också:P..

Fick den idag. Men har inte beställt ngt, blir mkt dyrare när jag bor i Finland.
Nu yhar jag oxå fått den. Jag ska väl beställa ngt täcke och en jacka… :)

ska dit i dag :D Köper säkert en massa saker ;) Då kan ja ju sno med mej en katalog också ;)
Jag kollade lite i katalogen igår och visst fanns det några fina saker, men jag brukar inte köpa så mkt från Hööks.
Har redan beställt…plus att jag ska ner till hööks i västerås imån och shoppa lite…;)

Ja,d et håller jag med om. Kan ju inte vara så svårt att göra sakerna i lite diskret svart också, det hade jag föredragit.
// Mille som idag hade en överlycklig valack i nya rosa boots, haha.
Har ju ingen häst. Men tyckte inte där va så mkt snyggt till ryttare… Får bli om ett halvår när de har rea, eller till jul :P
Den katalogen är något för Blendas ägare, hon är nämligen ett rosa-freak…
Bäst att jag inte visar den för henne. Då får Blenda något nytt - i rosa. Har redan det mesta i rosa - grimma, grimskaft, alla borstar, vojlock och schabrak, lindor och ett rosa fleecetäcke. Inget används dock.

#8 då tkr jag hon borde ringa och fråga vad som har hänt. det kan ju vara så att någon vara varit slut och att hela paketet skickas samtidigt, och att då just den varan av någon anledning ej har kommit in ändå. men isf så skickas det ut ett vykort om att lev tiden är försenad. Och detdär med telefonsvararen så kommer det ibland in beställningar där som man inte kanske hör något pga att det tex brusar, hackar eller att kunden ej sagt sin adress osv, då går det inte lägga in den i systemet.
=)
/jobbar på Hööks
#24 Men det var ju bara första gången det var telefonsvarare. Andra gången en livs levande människa, och h*n sa att grejerna skulle komma om 2-3 veckor. Så nej, nu är jag inte direkt intresserad av att beställa igen och vänta ännu mer, utan åker hellre till den lokala ridsportsbutiken och köper grejerna där så jag får dem direkt.
Mvh Alex
Värd för Ridsport

nu har de 30% rabatt på valfri vara:)

#25 ok :P ne tänkte bara så ni inte fortfarande väntar, å så vips kommer det sen :P