Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketter: off-topicgod-morgon
Läst 340 ggr
davidia
0

så jobbigt,men ändå roligt

nu är snart köpet på mitt hus färdigt.Äntligen. jag har ju BARA väntat i 3 månader på detta!!skulle varit ute ur detta huset nu den sista augusti,men som tur är får vi bo kvar här i en månad till.så då har jag alltså en månad och en vecka på mig att renovera mitt nya hus på nedervåningen,sätta in nya rör,nytt kök,bygga ut badrummet,fixa hallen och tvrummet…också ska avloppsbrunnen ner i backen,elen ska dras.stallet ska byggas,taket ska höjas upp och stadgas upp på vissa ställen.ja behöver jag värkligen nämna nått mer?!ja just ja,jag kanske ska arbeta ibland med hihihi.tror ni jag hinner detta???själv sitter jag här med världens stress migrän,ont överallt känns det som,men ändå tror jag att detta ska ordna sig.jag är färdig med detta till den sista september!!!! var tvungen att skriva av mig lite

Sandra
0

Jag förstår inte riktigt. Ska du renovera det hus du flyttar till eller flyttar från? Kalla mig korkad, men jag är för trött för att tänka =)

davidia
0

det huset som jag ska flytta till,som jag ska köpa

[slo]
0

Jösses, det där lät som ett heltidsjobb för en ensam person i en månad :P

Men lycka till, jag kommer nog göra det samma om några år :D

Sandra
0

NU föll poletten ner… haha! Klart man inte kan renovera sådär mycket om man ska sälja huset. Hallå… Nån hemma???? Seriöst, jag har mina mindre bra dagar lite väl ofta nu.

Hoppas du får ordning på allt iaf och jag vill se bilder på stallet när det är klart!!!! När jag tänker efter vill jag se bilder på allt tror jag =)

davidia
0

det är jag ,min sambo och min pappa,får väl se om man får mer hjälp under tiden.man kan ju alltid hoppas.

jen
0

vad roligt det ska bli för er när det är dags Glad

är det samma hus som du visade mig på en bild?

davidia
0

ja Jen det är samma hus som jag visat dig.

jen
0

ok, vad kul!! fast kommer ni verkligen att hinna?

davidia
0

jag vet inte.men vi måste ju hinna.annars får vi bo på gatan eftersom vi inte har nått annat.men det kommer bli väldigt tufft

jen
0

det kommer säkert att gå bra! det finns ju kokplattor ifall inte köket hinner bli klart.Flört

gejsa
0

Du får sluta sitta här och gå iväg och jobba i stället. *ler*

Lycka till! Det blir skönt när det är färdigt.