Min islänning Fille!

Söt :)
*** Kärleken övervinner allt ***

sötehäst :)

Det ser väldigt bra ut, du kan vara stolt
har du någon bild från tidigare år?

Jo, det har jag säkert. Men jag har så många foton överallt. Ska titta om jag ser några som är ungeför likvärdigt som han står nu.

Absorbine och Horsol är det enda jag använder i år. Horsol för första gången och det är ju kanonbra.

Oj så fin och smal han var!! =) Vem är hästen i bakgrunden på bild 2?

#7# Smal är inte fille. Den hästen som står bredvid Fille är ju Bosse som avlivades i går. Han blev bara 7 år och han och Fille gick alltid ihop. Dom stod och kliade varandra och så.

#8 Inte smal smal, men menade att han var fin i hull för att gå på bete…Ahh är det Bosse..

#9# Haha ja, han äter som en gris. Så det är konstigt att han inte är tjockare eg.
ja, tyvärr är det så att det är han…….

hur går det med bilderna?

Han är superfin!

Tack! :)
Fina bilder! :)
Vet du om han har växt något? :)

Vad fin han är!
jätte fin kul att han klarar sig så bra utan täcken iår hoppas det håller i sig dom kommande åren med :)

#16# Växt sedan när menar du? Han är stor, det säger alla. Den första kommentaren är jämt vad stor han är plus att han har hingstnacke. Fast jag kastrerade honom som 1 åring. Jag kan så lite om sånt där så jag har ingen aning.

#17# Tack! :)
#18# Jag har aldrig haft eksemtäcke mer än förra våren på prov. Men det var så jobbigt och så bet dom bara sönder täcket så det är bara tur att jag slipper det. hihi

Nästa vecka åker han bort ca 1 månad. För då ska han töltsättas av en duktig tillridare eller vad det nu kallas.
#19 - Sist tror jag du sa att han vbar 137 cm hög, jag undrade om han hade blivit ännu större. :P

#22# Jasså, du menar så….vi har inte mätt honom. Ha ha vi är dåliga på det. Tror inte att han växer så mycket mer iaf. Men han är väl något sånt iaf.