måste visa er :)
min kompis var här idag med hennes lilla valp. ååh, han är så söt.
sprang runt lite och lekte.
lekte lite med oss i soffan, för att senare på två sekunder somna.
sen vaknade han till tre minuter senare, och valde att kissa i soffan.
den lilla busen :)
Åååh en cavalier 
Så söt! :)
Jag är just nu hundvakt åt (bl.a.) två border-tikar på ca 4 månader, underbara :)
En av dem söker en ny matte *blink blink* ;)

Nä va SÖT :D

åh så gullig ! :D

Åh! Är det en Cavalier King Charles Spaniel? Har ju haft en sådan själv. Dom är så gulliga. Allra helst när dom kissar i soffan. 
yes, helt rätt gejsa ! ursöt är han, Gibson heter han, nja, haha, han var rätt söt även när kisseriet hände, dock var min kompis lite förbryllad, då det faktiskt aldrig hade hänt innan…;P

Åh så sööööt =)

Nja, fast #1# Skrev det först. Fast jag såg ju att det var det ändå. *ler* Eftersom jag haft en sådan själv också. hi hi
guud så go :)

SÅ SÖT! :)
jo, det är ju iof sant, så då säger vi YEs Therisse, det är en cavalier ! :) ni hade rätt båda två. :)
naaaw, så himla gullig :)

#12# Jag hade samma färg som din hund.
Naaaaaw!! Såååå söta!! :)

ooo jätte gullig!! vad heter den?
naaw så sööt :)
/Elin
16# vilken av dom ? ;P
Nästan lika söt som min Tuffa ;)
#19 oooh så söt :)
/Elin
oh, man blir ju helt kär :)
Vilket supersötis. :) När alla ändå håller på måste jag väl visa världens sötaste bild på min hund, när han var valp.. På dagen 8 veckor gammal, precis hemkommen från Uppsala (5 timmars bilresa), hunden börjar nosa i hallen och går sen in i mitt rum, där han hittar en stooor toffel som han ansåg skulle bli hans. 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
åh ! :) så söta båda två ! :)
och mandysan, vilken go filt du har där i bakgrunden, jag har två egna ;)
#23 Åh, är det också en golden?

Dessa valpar är sååååååååå underbara alltså……

#28# Fy F*N vad söt! Har en kompis som också har en sånn hund typ. :P Kan sksicka bild sen! :D
ÅH! VAD SÖT!!
jag vill också ha