Ifokusritt småland?
Ifokusritten i västernorrland är väl snart? Och då tänkte jag om inte någon har lust att fixa en i småland med=) Hade varit jätte skojj=)

du får väl starta en själv så hänger säkert ngn på!
#1 ja och du fixar en skåneritt;-P

varför ska jag fixa allt? =) vi kan ha en ritt häromkring.. igen. ;)
Jag kan inte hålla isånt xD^^ Bubblis kanske vill? =)
#3 jo men du gör det så bra ;-P skämt o sidor så vet du att ni är välkomna hit…

#3 Vad är det för nåt ni ska hitta på i Finjasjön på söndag? Snacka om osis att jag ska tävla just då…
mmm o jag ska ha barnkalas då Tindra fyller år! Annars hade jag varit där :-)

#7 Skulle du också vatt med? Det här får vi se till att göra om i så fall :P
Jo så var tanken men så blev det den 13:e juli och då fyller flickan min 5 år så det går inte…
Har sagt att vi kan rida här med…har faktiskt helt ok skogar o rida i här…OM man tar en långritt..

#6 bada och rida! nu blev det ändrade planer, så en av töserna i byn ska bada lite med brago. pippa ska ta star. får se om jag tar merry. vill inte riktigt det eftersom flickan ska vara med brago.

#9 Jag är med! Hade vatt superkul :) Jag har ju faktiskt för en gångs skull en relativit normal och frisk häst att rida på ^^
#10 Aha, tror du det är någon risk för tjejen och Brago? Kan ju iofs förstå att du vill finnas till hand om det händer något… Ingen annan man/kvinna utan häst som är med?
#11 då säger vi det;-D nästa långritt avgår härifrån!

#12 Indeed!

#11 jodå, mamman till flickan är med. inte för att jag tror det skulle hända ngt. men känns ju säkrare om jag är där och inte sitter på en tokig häst.. =)
#12 då får du se till att hitta bra vägar!
Japp jag letar redan i kartorna jag har ;-P
hur långt vill vi rida?

lagom. vi ska inte nappa halludus tråd.. D:
OJ! nej just det sorry…gör en egen skånetråd
Haha ingen fara^^ ni kan skriva om den. ni har ju redan skrivit i hela tråden xD
men elin, jag har ju inte ens en häst att rida, hur ska jag då kunna ordna en ifokusritt ? ;)
#19 köp ! xD* synd att jag inte rider i det andra stallet längre där hade vi massvis med nordisar^^
ja tänk om man bara kunde köpa :D haha
Haha, har du ingen du kan låna av?(A)
tror icke det faktiskt..