extra jobb i sommar
Igår ringde stallchefen från jobbet och undrade om jag kan hoppa in några dagar de kommande två veckorna som huvudansvarig. De har inte många i stallet som de kan tilldela huvudansvaret, många är ju borta och de flesta är ju småtjejer som inte är särskilt ansvarsfulla, så då kom hon att tänka på mig.
Så nu får jag vara boss litegrann, se till så att allt står rätt till och sköta allt under utspridda dagar desa två veckorna. Jag är självklart jätteglad, dels extra pengar jag inte räknat med, dels mer tid och ansvar i stallet. Är ju hästlös nu också, så all tid i stallet är bra tid för mig, om jag dessutom får betalt så ställer jag mer än gärna upp när de behöver extrahjälp.

vad kul! Alltid roligt med lite extraklirr i kassan:) Ännu roligare när det är ett roligt jobb.
Själv fick jag lönespecen idag och blev lite överraskad, det kommer in någon tusenlapp mer än vad jag räknat med på onsdag:D

vad roligt att de frågar! betyder ju att de litar på dig! :D

Vad kul, grattis =)
*** Kärleken övervinner allt ***
Ja, det känns jättebra. De sa ju när jag slutade i våras att de var jättenöjda och att jag har förstatjing i höst om jag vill komma tillbaka (vilket jag ska givetvis), men att de faktiskt ringer efter mig när de får promlem är ju ett bra betyg ;)
Att man dessutom får huvudansvaret visar ju att de litar på mig.