Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 1567 ggr
anna.
0

Ridläger

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kan ni inte berätta lite om de ridläger ni ska på, om ni ska på ridläger vill säga :]

Jag ska till björneröd i strömstad, gården ligger typ bortom all sivilication (hu det nu stavas?) det är i princip en väg, gåden och vägensfortsättning (man ser inte ändarna på vägen). Stället ligger vid norska gränsen så mobilerna ställer in sig på norska nätet och om man ska ringa måste man typ gå upp på ett berg för att få täckning. Det vimmlar med kattungar överallt och dom har också en hund och kaniner och jättefina hästar såklart. Ridlärarna är verkligenjättebra, det va en som inte ville lyssna på henne för hon trode inte att det skulle funka lr ngt då hoppa ridläraren upp på hästen så gick den verkligen skiitfint :o Dom hade också jättefina terränghinder :D Man rider mkt på ängar och nu har dom en nybyggt stor manege.

anna.
0

putteliputtputt OO>

Abico
0

Jag ska inte på ridläger, jag är alldeles för mesig och börjar gråta en timma efter att mamma lämnat av mig, sedan går jag och längtar hem i en halv dag så jag får ont i magen så jag mår illa och därpå får mamma komma och hämta hem mig -.-

Hanna 

anna.
0

ush då >__<

Between
0

Ska till Stensätter gård som ligger typ vid husum.

Jätte fint ställe med stoooora boxar, jätte duktiga ledare, med hög utbildnings nivå. Dom har jätte mycket mark fina ridvägar man får rida ut i skogen och bada med hästarna å sånt :)

Jätte trevligt !

Ska dit den 24Juli!

Anna
0

#2 Låter som jag! Jag avskyr att vara hemifrån längre än ett par timmar max typ.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Galoppan
0

Generad#2 ungefär samma sak här med ja

Between
0

#2 Motsattsen tioll mig ungefär ÄR heldre borta så länge som möjligt men när alla pengar är slut å man redan lånat alla andra pengar så måste man ju tyvärr hem nån gång..

Abico
0

#5 & #6 - Härligt, då är jag inte ensam ;P

#7 - Haha. Jag är gärna borta på typ. semester å sånt i evigheter, om familjen är med. Men utan dom innom gångavstånd så klarar jag mig inte mer än någon timma XD

Hanna 

Kawaiih
0

Jag ska på ridläger imorgon ^^, de blir mitt andra för den här sommaren ^^, <3

Hanna, 22år, Uppsala
Hundsport - Ridning - Fotografering

Yessica
0

Jag ska inte på direkt ridläger, men hoppkurs på ridskolan v.33 på ridskolan jag rider på :) mån-ons kväll :)

Ha en bra dag!

Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

Fiaa2
0

Kom hem från ridlägret idag, :D Sjukt skojj vare :D <3

Bilden: Jag och min ridlägerponni <3

Lyrik
0

Skulle vilja åka på kurs, jag och Lyrik. Men var?

Jackelyn
0

I övermorgon åker jag och min Zoyega iväg på träningsläger inriktning hoppning och/eller dressyr. För oss lär det bli mest hoppning x) Om vi kommer iväg överhuvudtaget det vill säga.. Min älskling är allt annat än lättlastad..:O Vi blir borta en vecka och om det allt funkar bra så kanske vi kan börja tävla lite smått i sommar ;) 

Kommentera gärna bilden, jag är mycket tacksam för synpunkter och konstruktiv kritik :D:D:D

Jenah
0

Jag var på ÄLSKADE STALL SKOGSLOTTEN sön-sön v. 27, har grinat minst en gång varje dag sedan jag kom hem, saknar det så galet, hysteriskt mycket :'(.
Det blev mitt femte år där och jag förstår verkligen inte hur man kan älska ett ställe så mycket, så mycket…
Kan bara rekommendera det till alla, på alla nivåer.
Just min vecka var på inriktning LC och uppåt och jag hade världens gulligaste ponny, Blackburn :) På bilden rider vi dressyrtävlingen, kom trea på 62,80% LB:1.
Skogslotten har verkligen allt, bästa ridläraren (Rebecca!), bästa ledarna, ponnyerna, ja - allt!

Sen så ska jag på Karlshem på läger 8, men det får jag väl skriva om en annan gång ^^

Maja
0

#12 - Dressyr?