Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 873 ggr
Cevir
0

OT: Abonnemang?

Hej!
Har under en längre tid funderat på att skaffa ett comvig/tele2 abonnemang men är osäker på vilket jag ska välja. Vill ha något som är billigt och som är bra. Har just ni Comviq Kompis, kontantort men har börjat tröttna på att varenda månad behöva springa och köpa ny påfyllning till det, vissa gånger köper jag påfyllning 2ggr/månad då pengarna på kontankortet tagit slut.
Så till er som har ett comviq/tele2 abonnemang, vilket abonnemang har du? Är det bra? Hur mycket kostar det?
Uppskattar all hjälp!
Mvh
Sara

/ Sara & Casper

Maja
0

Det finns ju kompis som abbonemang också. :)

http://www.tele2.se/abonnemang-kompis.html

Cevir
0

Tycker det ser bra ut! :)
Men jag förstår inte riktigt en sak, de står
"**Tecknar du KOMPIS med bindningstid under perioden 22 maj-31 augusti 2008 bjuder vi på månadsavgiften året ut (ordinarie pris 49 kr/mån)."

Vet du vad dom menar med det? Menar dom att om man testar att ha det abonnemanget året ut om man beställer det innan 31 augusti, betalar man bara inträdesavgiften på 99kr?

/ Sara & Casper

Maja
0

Näää, alla termer inom teknikvärlden är konstiga. :P

lisette
0

det betyder att om du tecknar abb under maj-augusti så bjuder de på månadsavgiften resten av året.

jag hade kompis abonnemanget tidigare. jag ringde så sjukt billigt. räkningarna var aldrig över 400.

Cevir
0

Lisette, vad kommer jag behöva betala nu isåfall? Inträdesavgiften plus månadsavgift fram till augusti? Eller är jag helt knäpp? :)
Gud vad billigt! :O

/ Sara & Casper

lisette
0

du måste teckna abonnemang med bindningstid (1 el 2 år?) innan siste augusti. du betalar ingen månadsavgift alls förrän i januari.

inträdesavgiften får du nog betala.

jn84
0

Och du betalar ju för det du ringer iaf. De 49 kr du betalar i vanliga fall, men som de bjuder på året ut är ju bara en avgift för själva abonnemanget. Samtalskostnader tillkommer.

Cevir
0

Jaha okej, då förstår jag, :) Det är ju ändå inte så farligt dyrt, så det kommer jag nog ha råd med. Tack för tipset :)

/ Sara & Casper