Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 700 ggr
Eve
0

Hårtoning?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej hej.. Förra veckan tänkte jag tona min utväxt till samma bruna färg jag hade i håret. för att det inte skulle blio någon skillnad så lade jag i hela håret.. Men det tog inte på utväxten, och hela håret blev svart *suck*.. Jag tog en mörkbrun färg, och de brukar ju bli svart först och sen blekna till brunt, den erfarenheten har jag, men det har inte gått ut nånting!

finns det något (skonsamt) sätt att få ur toningen fortare? (Slänger in en bild på den färgen jag hade tidigare och den jag har nu)

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

Eve
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

åså nu..

Eve
0

*putt*

E_hjo
0

Hmm.. Hårfrisör kanske? ;)

hjullan
0

är det toning så är det väl bara tvätta håret 20 ggr :P

Sussi
0

Tycker du ahr ganska lika färg på båda bilderna, lite ljusare på den andra bilden kanske.

Vet tyvärr inget sätt att få det bort annat än att slita och tvätta det ofta.Hemlis

Men jag fattar inte ännu, ville du inte ha det mörkt då?

Maja
0

*vill ha ditt hår* ;)

LinLin
0

Få ur toningen fortare? Går det? Du får fråga någon frisör, de om någon borde ju veta.

Men annars… jag brukar tona över i en ljusare färg (ja, ljusare faktiskt).. det funkar. Men om det är skonsamt vet jag inte, mitt hår håller för det iallafall.

Linda
0

Ser ju jätte fin ut ju:)

Alex
0

Det är ju inte alls svart! :P Men som du säger vart inte utväxten ifylld.. Annars tycker jag det var snyggt. :)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst