OT: Power meet

#8 bild på min mans cheva impala-59…
har varit på power meet i Hässleholm men inte i år…inte ett dugg intresserad av bilar men kul att se bilarna!

#8 Den där va ju riktigt snygg.
Väntar på att sambon ska bygga klart sin Ford -62. Vågar inte lägga upp några bilder på den som den ser ut nu tyvärr, då blir jag nog ihjäl slagen ;-)
#10 ja tom jag tycker den äör fin! Han hade en annnan amerikanare när vi träffades som jag ej kan namnet på(ev en valle/valiant?) o den var SÅ ful!!! Fy så jag skämdes o åka i den, kröp ner så långt det var möjligt i sätet, hihi! MEN inte i denna…synd det ej är cabbe bara ;-D

#11# Valiant Plymonth kanske?

#11 Plymouth Valiant ;-) Står en sån parkerad här utanför också. Inte min favorit direkt men fungerar som bruksbil :-)
va sjutton äre raggarebrudar här inne ;) fina bilar å coolhusvang känner en som äger en liknande husvang från 67 jätte fina är dom med rundande fönster där fram. Kul att folk gör iordning även dom. Vi har inget sånt åk inget vi vill ha men fått åkt en himmlamassa amrikanare i tonåren o feta bågar men det va för att min väninna var frälst i sånt lr är än :)

#14 jajja mensan :-) Ska man våga lägga in en bild på sambons åk med risk för att bli halshuggen om han får syn på den? ;-)
Skulle tydligen bara finnas 4 sådana i sverige, men jag vet inte.

#13# Haha jag vände visst på orden. Har nämligen åkt en sådan i flera år med min kille som jag hade då.

Här åktes det en buick electra cab på lör kvällen. Tror att jag såg bilen på #6
Plymouth Valiant hette den nog ja..,

#17 Impalan rullade aldrig på lördagen, den stog på campingen hela kvällen. Det ända i mitt sällskap som rullade va en mattsvart Oldsmobile. Känns igen med ett gäng unga tjejer och killar som spelade Vänster och Höger mestadels av tiden.
#16 Inte lätt alltid, vet inte vad hälften av allla bilar heter ;-)

Kul med lite bilder!!!
Jag var också där! Hade superkul! Åkte i en Buick Lesabre 59 cab. :)

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ snygg Impala, det är min mans dröm att just äga en - 59 :P

dem funderar faktiskt på och sälja den så lägg ett bra bud så kanske!?!

Jasså ;) Jadu jag vet inte vad den är värd ens :P Säg ett pris
ligger på runt 100.00kr, mer kanske…

#27 fräck! OCH cabbe :-)

Tack! ^^ Haha ja, till och med det! ;)

#19 Då var det någon väldigt lik bil ;)