Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterutrustningtillbehör
Läst 1494 ggr
denisesalomonsson
0

Shabrak, träns mm

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag ska köpa ny utrustning till min D-ponny, såsom träns,shabrak mm. Men vilken färg skulle han passa i (shabraket, grimma) tränset så vara svart iallafall. Har tittat på Hööks och fins ju jättefina träns där. Men det är ju shabraket och grimman jag undrar över då :/ Jag har 1 vitt shabrak med blå kant, och ett till vitt shabrak med röd kant,  och en svart grimma och brun lädergrimma,men vill ha nån annan färg nu, så hjälp mig :D

tezzie
0

Grönt är ju läckert på skimmlar =)

*** Kärleken övervinner allt ***

denisesalomonsson
0

ja, det skulle vara tufft ;)

Thorsson
0

blått är urläckert, vet ett par som har det. Deras skimmlar passar skitbra i det :) Ljusblå då alltså :)

Yuriko
0

Jag har ju mer eller mindre allt i blått på "min" skimmel :) Annars passar ju skimmlar i nästan alla färger (inte gult!), men (mörk)grönt kanske?

wewwa
0

Jag skulle ha valt grönt, men inte ljusgrönt utan mer gräsgrönt. :)

Anna
0

Skimmlar passar ju i det mesta :)

Till mitt medryttarsto har jag mycket gråblått och grålila, även brunt. Ska testa svart på henne också tror jag, svart schabrak dvs. Hon passar bra i rosa också men jag hatar rosa, haha :p

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

botakt
0

rött eller grönt skulle han nog passa i.. Eller så kan du blanda färger =)

thilda-
0

Vinrött :)

denisesalomonsson
0

Ja, vinrött, svart och ljusblått är ju ryckligt läckert tycker jag, ska nog satsa på svart eller blått :)

denisesalomonsson
0

Nu har jag iallfall beställt ett läckert svart träns med några diamanter i pannan :)

wewwa
0

Vad kul, finns det bild på hur det ser ut? :)

denisesalomonsson
0

#11 letar letar ;)

denisesalomonsson
0

Tror ni detta kan vara nåt? Är det snyggt? (x

wewwa
0

Det är snyggt, det tränset har Nelen_93 fast brunt. :)

denisesalomonsson
0

#14 jaha :) ja, det var läckert tkr jag :)

Gyllan
0

ja har en skimmel själv och vart ska ja börja, de känns som ja i stort sätt har alla färger till henne.

rött, ljusblått, mörkblå, svart, brun, mossgrön, mörkgrön, orange, vinröd, plommon, grå, ljusrosa..och så har ja säkert glömt någon..

ja är lite shabrakfixerad ;)