Drömmar
Inatt drömde jag en jättemysig dröm. Jag drömde att jag köpte min gamla foderhäst Armstrong, varmblodig travare. Men tillskillnad från när jag hade honom på foder hade han blivit värsta dressyrhästen med värsta gångarterna och kunde massor av rörelser. När jag satt upp på honom fick jag en chock för han var så annorlunda mot när jag hade haft honom.
Han blev som en blandning av två hästar jag har provridit senaste månaden.. Urmysigt ^^
Drömde du något inatt?

Det lät som en mysig dröm =)
Jag drömde en ganska skum dröm för nån natt sen. Jag hade letat transport till hästen som skulle hem till stallet. Så när jag sov så drömde jag att jag fått låna min pappas släp (han har inget i verkligheten) o att jag på nåt sätt orsakat en olycka. En bil hade kört om mig o hamnat i diket. Jag tvärnitar o hjälper de. Ingen som va skadad. När jag sedan åker därifrån o kommer fram till där hästen ska hämtas… så har jag tappat släpet. Jag va alldeles förtvivlad o visste inte vilket ben jag skulle stå på riktigt =) tokigt det kan bli!
Härlig dröm. :) Själv har jag inte drömt några trevliga drömmar.. De senaste veckorna har minst en person dött i varenda dröm jag kommer ihåg.. Även djur har det hänt. Inte trevligt alls.. Och det är inte så att drömmarna har något "huvudtema" och någon/några dör vid sidan av sådär, utan det är dödsfallen som är i centrum. Hela tiden. Kan säga att jag kommer vara väldigt tacksam om jag inte kommer ihåg någon dröm imorgon när jag vaknar, med tanke på att tydligt minns dem de senaste tre nätterna… Börjar faktiskt kännas lite obehagligt måste jag säga, speciellt då jag tror att drömmar kan ha betydelse…
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
alex. då ska jag berätta en kuslig grej för dig. min mormor drömde alltid drömmar om svartklädda män (det enda hon velat berätta förutom personen det gällde) då visste hon att det personen skulle dö. det slog inte fel en enda gång. inom några veckor hade den personen dött. på morgonen sa hon alltid att att hon drömt den drömmen.. sen va det bara att vänta.. :|
Fy vad läskigt! Jag hoppas verkligen att det inte är något liknande med mina drömmar med tanke på att det bl.a är min egen och en kompis mamma som dött.. Dessutom var jag i en dröm själv med och sköt ihjäl ett flertal personer, många gamla klass-/skolkompisar. I samma dröm dog ett gäng av mina närstående kompisar också.. Det var verkligen vidrigt, vaknade och skakade och var halvt shockad, var till och med tvungen att titta efter om skottsåret jag fått i drömmen fanns där..
Nej, hoppas verkligen att det ger sig nu.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Jag har drömt vid 2 tillfällen att en sköthäst till mig va tvungen att avlivas, ungefär 3 månader efteråt var hon tvungen att göra (jag visste ingenting om att hon va sjuk när jag drömde det.)
Seen, så drömde jag ung. en månad innan vi fick ta bort bastih..
Jag drömde att han va så dålig att vi inget kunde göra, han bara rann ur mina händer, jag försökte greppa tag om honom men det gick inte, jag försökte o försökte när jag i drömmen förstod att han va död och skulle aldrig mer komma tillbaka.. Sen hände det..
Sen förlorade jag min älskling.. De e jätte läskigt att de kunde bli såhär.. Endel säger att jag e synsk för de e många gånger jag vet/tänker /drömmer om saker som ska hända i framtiden som faktist händer.
Så ja hjullan, din mormor o jag e nog rätt lika.
/Elin
#1 Hehe, udda dröm. Har haft liknande drömmar..
#2 Läääskigt….
Brukar inte drömma så hemska drömmar som tur är..
#5 Shiit. Läskigt!! Jag hade blivit riktigt rädd om det hände mig.

Måste berätt om min korta dröm jag hade inatt.
Drömde att jag skulle träna med finnen att gå från hagen ensam och lämna isisen kvar. Hon slet sig från mig svängde om och sprang rakt över mig fast jag hade tagit skydd bakom ett trä.
Lite psykad jag blivit.
#7 - Hahahaha.. Sussi, det kommer att gå bra!! ;) :P

#8 Gjorde det idag faktiskt och det gick helt bra, lite halvnärvös sådär men annars skötte hon sig bra.
Har tränat med henne en tid nu eftersom hon inte kommer att vara i samma hage som isisen mera.

0# Vi håller tummarna att allt ska gå bra på fredag