Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettannonstorget
Läst 812 ggr
AnnaBrandell
0

intressekoll

då jag kanske funderar på att sälja mitt russ till hösten så tänkte jag kolla ungefär hur stort intresset var.

Han är en maxad bponny född-00 med fina rörelser och är otroligt lättlärd, startad i ponnytrav men är ingen direkt talang.
sutten på vid några tillfällen och han har varit ganska bråkig men hanterbar. han ska dock inte gå nå mer ponnytrav när jag säljer/lånar ut honom.
Han är E: Lon 483 U: Fricka UE: Redde

så frågan är ju hur många som skulle vara intresserad av en sån här utmaning, jag gissar på att intresset inte är jättestort?

bilder: http://www.pixbox.se/alb_show_id696652_page0.html

"Nationalism är en barnsjukdom. Den är mänsklighetens mässling." - Albert Einstein

AnnaBrandell
0

putt?

"Nationalism är en barnsjukdom. Den är mänsklighetens mässling." - Albert Einstein

thilda-
0

Putt =)

thilda-
0

måste säga att acke är jätte söt :) och luddan och acke är lite smått in love ;) hihi

SandraErikssonn
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Synd att man inte har plats för honom :(

AnnaBrandell
0

#4 ja det tycker jag också :(…. men det verkar inte som det är någon som vill ha en utmaning?

Peppe
0

Det är allmän torka på hästsäljarfronten nu…

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Chirak-96
0

Har du provat på Gotlandsruss iFokus? Han är jätte fin, har du ställt ut honom någon gång?

SandraErikssonn
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#5 Jag hade gärnat tagit mej an en till utmaning, nu efter Kevin.

Han får gå på lösdrfit så Acke får plats :P

AnnaBrandell
0

#6 jo det verkar så.

#7 nej har inte provat där, trodde det här skulle vara bättre ställe att lägga ut han på ifall jag vill att han ska bli ridhäst.

#8 haha du får göra så… men vi ser väl till hösten hur jag gör som…  du har ju första tjing på han :P

AnnaBrandell
0

puttar igen…