intressekoll
då jag kanske funderar på att sälja mitt russ till hösten så tänkte jag kolla ungefär hur stort intresset var.
Han är en maxad bponny född-00 med fina rörelser och är otroligt lättlärd, startad i ponnytrav men är ingen direkt talang.
sutten på vid några tillfällen och han har varit ganska bråkig men hanterbar. han ska dock inte gå nå mer ponnytrav när jag säljer/lånar ut honom.
Han är E: Lon 483 U: Fricka UE: Redde
så frågan är ju hur många som skulle vara intresserad av en sån här utmaning, jag gissar på att intresset inte är jättestort?
"Nationalism är en barnsjukdom. Den är mänsklighetens mässling." - Albert Einstein

putt?
"Nationalism är en barnsjukdom. Den är mänsklighetens mässling." - Albert Einstein
Putt =)
måste säga att acke är jätte söt :) och luddan och acke är lite smått in love ;) hihi

#4 ja det tycker jag också :(…. men det verkar inte som det är någon som vill ha en utmaning?

Det är allmän torka på hästsäljarfronten nu…
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

#6 jo det verkar så.
#7 nej har inte provat där, trodde det här skulle vara bättre ställe att lägga ut han på ifall jag vill att han ska bli ridhäst.
#8 haha du får göra så… men vi ser väl till hösten hur jag gör som… du har ju första tjing på han :P

puttar igen…