Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettannonstorget
Läst 728 ggr
TorpetsAtos
0

Ponny Sadel!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Säljer en western sadel som jag använt till mitt russ. Den är max använd 3 gånger. Inte skador alls, säljer den för att jag orkar inte/kan inte rida western utan kör trav. Priset kan diskuteras, men kontakta mig gärna genom tele. 076-8269988 eller skicka PM här på denna sida.

TorpetsAtos
0

Någon ?

lisette
0

vad hade du tänkt för pris?

TorpetsAtos
0

Jag hade tänk 1000kr.

TorpetsAtos
0

#2 Intresserad ?

lisette
0

hade jag bara haft 1000 över så absolut! den var riktigt snygg.

Vojlock
0

vars finns du? södra mellersta eller norra sverige?

Nitro
0

Tror hon bor i Värmland. :)

TorpetsAtos
0

Ja, Helt rätt!

TorpetsAtos
0

Någon annan som vill köpa den!? Måste få den såld!

Ledin
0

o gösses det va billigt vad väger den kan säga till alla att det går ta bussfrakt o att men betalar sadeln o frakten när man tar ut den på det visset är det gratis för säljaren att skicka den. Jag har själv skickat iväg 3 sadlar på det viset dom vägde 23kg o kostade tror jag 300kr inte alls mycket. Jag rider i vanlig sadel o är inte intresserad men den va fin ingår allt som är på bilden?

TorpetsAtos
0

Fel pris! Dte är mamma som typ säljer den och jag hade hört fel. För allt på bilden kostar det 1500kr. Så köööp den! Måste bli av med den.

TorpetsAtos
0

Eller om hon sa 1700 ? :S Börjar bli osäker nu. Shit.. Men jag vet iaf att den är till salu. Priset tar vi sen OM någon är intresserad!!

Midlingur
0

Vad är det för tum på sadeln och vilken storlek är det på huvudlaget?

TorpetsAtos
0

#13 Ska ta reda på det, Sitter just nu i Norrland ( bor i Värmland ) Så jag kan inte veta det, men jag hör av mig! Men jag tror det är 13 på sadeln. (tränset:Ponny)