skadad!
Söndagen den 30 juni föll jag av hästen på en grusväg. Det var 50m kvar till stallet och jag hade avslutat ridningen för dagen. Jag satt helt och drömde om annat och kunde därför inte parera nånting när hästen blev jätterädd för någonting. Jag föll på rygg, hade säkerhetsväst men hörde hur det knakade i ryggraden, även i halskotorna när huvudet mötte mark.Jag hade säkerhetsstigbyglar som utlöstes. Min första tanke var att "nu är det färdigt…". Men jag kunde resa mig upp och leda henne in i stallet. Jag tackade min lyckliga stjärna för att jag kunde gå och att det verkade ha gått bra. 3 dagar senare red jag igen. Men ytterligare två dagar senare fick jag otroligt ont i benet runt knäskålen. Benet svullnade coh värkte med tusen nålar. Jag kunde inte sova på nätterna. Jag gick till doktorn som bara konstaterade att ingenting vitalt var brutet. gav mig smärtstillande att äta i 10 dagar och sen återkomma om det inte gick över.
Ja vi får se hur det går. Här finns en del erfarenheter att lära av:…sitt aldrig och dröm….!
Usch.. :/ Låter inte kul! :( Hur känns det nu?

Ja, usch… Olyckor händer så otäckt fort… :(
Hoppas att du mår bättre!!!
Åh jag som jääämt sitter och drömmer…