Skitdag!
Ja, det är allt jag har och säga! Fick inte jobba över idag, alla andra skulle åka hem tidigt "för det är ju fredag, hallå?!" så självklart blev jag sittandes i bilkö… Massor av bilkö… Så tänkte att då kan jag ju fixa lite ärenden som jag planerat länge :)
Skulle ha tag i läderremmar, men det fanns inte nånstans där jag letade… (vad jag ska med det till får ni veta när jag väl får tag på dom ;))
Kom på att knyta en repgrimma kan vara en trevlig sysselsättning för en helg… Men då var flaggstångsrepet slut på granngården, vadå irriterande!
Så nu gick dom glada tankarna jag hade för den här helgen åt skogen *suck*
oj vad ambitiös du låter!

Du kan väl köpa snören till repgrimma hos färghandlaren, båtfirmor etc…
Hmm, kanske… Men Granngården var det första som slog mig, och nu är det nog försent ändå :( Får spana lite imorgon, fast jag vet ärligt talat inte vart varken båtfirmor eller färghandlare ligger här i trakten…

Jasså är du nyinflyttad?
Nej, har bott här i 20 år :P Men färghandlare och båtfirmor har inte riktigt varit mitt största intresse ;)

Åsa är inte så stort,ut å leta med dej;D..färghandel ligger vid Åsas camping,så nu kan du upp tidigt imon å åka dit*lol*;D

Ha, ha nej det förstås. Men brädgårdsfirmor eller något kan ju också ha. Du har kanske byggt något. *ler*
Jag brukar få pappa att handla byggsaker om jag behöver sånt… Vilket är ganska sällan :) Och nu har han varit bortrest hela veckan, så det har inte varit ett alternativ ;)

Åsas camping, där har jag tillbringat mina somrar från 0-15 år.
#9 där ser man, tror du sagt det tidigare faktiskt, när jag tänker efter :)
Har hittat ett ställe som kanske säljer läder nu, ska åka och inspektera strax :D

Ja Åsa är vackert på sommaren,jag bodde nära där innan:D

Visst blir man glad när man hittar det man letat efter länge?! Även om det kanske kostade mer än man trott från början… =)
Nja, det blev inte ens så dyrt som jag var rädd för så jag är nöjd :P Ska se om jag kan sätta igång och fixa imorgon ;)
Tänkte att jag kan lika väl ta det här, istället för att terrorisera er med fler trådar :P

Då kanske det är jag som letar i fel affärer så det alltid blir dyrt? Hmm…

slo- Finns det ingen Bauhaus inärheten där du bor….där köpte jag rep till en grimma ?!
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.