Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikett: annonstorget
Läst 1708 ggr
Ledin
0

Vart finna bra anonnser?

Nu letar jag lite efter en skogsmullehäst, gärna vbl (travare) som trivs att komma ut i skog o mark. Varför jag letar vbl är för att dom är ofta mycket snälla vid hanteringen o övrigt med. Har kollat lite överallt blocket,bukefors,hästnet,abc var kan man hitta mera. Ingen panik just nu men vill ju hitta en man trivs med o tvärtom. Var å titta på en val men han hade spatt å då känner jag att han kanske blir halt snart igen så honom ska jag någ tacka nej till. Ingen här inne som letar fodervärd lr ska sälja sitt vbl sto lr val ålder kvittar. Har bara 2 russ så det är ett lugnt stall stora bra boxar lerfria hagar kuperade sommarhagar. Gärna i östergötland.

Josefineep
0

testat Hatsannonser.se? :) Lycka till! :D

/ Josefine och Herkules, www.isbitarna.se

Loa-bg
0

hastannonser.se

hastnet.se

bukefalos.com

blocket.se

horsetrading.se

Ja, vissa har du ju redan nämnt :) Lycka till!

lisette
0

men vad hände med skimlen du tog hem?

Ledin
0

ja du hon fick mera upphackningar (hade fått medicin innan hon kom hit så efter 3 dagar fick hon p-upphakningar) så när dottern på 6år red henne fick hon undertiden i skritt. Vi lämna tillbaka henne.

halludu
0

equippa.se ^^

Ledin
0

tack :) så ska jag ut o leta lite nu.

Shira90
0

Jag har en annons ute på mitt varmblod på blocket du kan ju kolla om du är intresserad

~Medarbetare på ridtravare.ifokus~

lisette
0

#4 tur ni upptäckte det så fort ju!

Loa-bg
0

#7 Länka? :)

Ledin
0

ja för inte vill vi ha en häst som inte funkar då kan det vara, synd eftersom hon va så trevlig lugn o fin trots ändast 3år va ho som en äldre häst. därför letar jag efter en hel gör inget om den inte håller för just travet det e ju krävande men som ridhäst ska den hålla för. Jag kör inga mega jobb men sätter en bra kondis på den och jag gillar att jobba i dressyr ltie då å då det håller hästen vaken för hjälper. Kicka o det fanns iaf 2 st som jag vart intresserad av så jag har mailat. Jag kräver inte så mycket av en skogismulle :) #7 finns den i östergötland? har bara kickat över östg över hästar på blocket. :)

Shira90
0

#10 Den finns i älvsborg i Ulricehamn

http://www.blocket.se/vi/16995333.htm?ca=16_s&last=1

Där kom länken Skrattande

Shira90
0

Meh Det gick inte göra en länk så för mig Gråter

Kopiera: http://www.blocket.se/vi/16995333.htm?ca=16_s&last=1

och klistra in så kommer du rättFundersam

tezzie
0

Jag fixade länken åt dig :)

*** Kärleken övervinner allt ***

vilde
0

Vad får hästen kosta? Och måste det vara ett varmblod?

Shira90
0

#13 Haha tack :)

Ledin
0

nja jag ville faktis ha ett varmblod :) vill utvecka den o se framstegen man gör lite skojjigt tycker jag, hade ju ett vbl som jag sålde förra året vart kris med stallplats å sen va hon förstor för mig men det ångrar jag ju lite nu. : / fast hon har det bra trivs med tjejen som köpte henne å dom är lika larviga dom som jag är :) jag är snäll men lite bestämd av mig lite envis fast på gott sätt. Jag hade tänkt köpa en för tja under 10 tänkte att man ska ju köpa sadel o sånt igen med :P å det ska passa med.

Ledin
0

den var fin :) jag väntar på svar bara från dom andra jag har mailat annars så messar jag dig :) bra storlek o allt :)