Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 631 ggr
elin
0

nuu!

Sitter jag här..
Gick upp 3 timmar innan skolstart, men man e ju en snäll människa:)
07.40 kommer en polare me bussen så jag ska möta henne sen ska vi va hemma hos mig o sedan bege oss till våran nya skola!
Shiiet, men de här kommer gå bra :)
Hoppas ni andra som börjar 1:an idag tare lugnt, för jag tror de blir kanonbra för alla!
Hade fint gott folk!
/ Älin, 1:an nöörden xD

/Elin

elin
0

hahaha xD det e ingen här, jag äger hela ridsport i fokus by myself!!Oskyldig

/Elin

Hannapanna
0

haha! :P Jaa men ja är här nu iallefall!
Jag ska till skolan idag.. dock så har jag ju gått ut gymnasiet redan.. Jag har ett sjetet prov idag jag.. BLÄ! :P

Vad ska du läsa?

elin
0

Okey ^^
Jag ska gå hotell o resturang :)

/Elin

Sungria
0

Jag börjar idag oxå ^^ Om en o en halv timme =D

LinneaG
0

Jag börjar imorgon

tessa
0

Lycka till ni som börjar skolan idag, det kommer säkert gå som smort för er! =)

lisette
0

har ni oxå nollningar?

Maja
0

#7 - Haha.. Nollningarna va ju kul.. :P Fast även om man inte hann vara med på alla.. :/ Hamnade ju på sjukhus ca 1 1/2 vecka efter att jag började ettan.. Diabetes.. Blääääää..

elin
0

har du diabetes, Juve? :(

/Elin

__iE
0

jag gick upp halv 7 idag, men hann inte gå in på datorn, såå snabb är jag inte ^^

men dt va faktiskt helt okej i skolan, lärde 'känna' 1 iaf, så man har ngn att va me ;D

Maja
0

#9 - Ahh.. Det har jag.. 6 sprutor varje dag i resten av livet.. Men hellre det än att inte leva!! ;)

Sandra
0

Orka gå in på datorn när kl är 5 på morgonen. Nä… jag har bättre saker för mig då. Göra mig klar för att åka till jobbet till exempel =)

Hoppas det gick bra första dagen i gymnasiet då! =)

PimTheGreat
0

#11 Sex st sprutor varje dag??? Varför så många? De jag vårdar och som har diabetes har bara en spruta morgon och kväll, men olika insulin…..

Maja
0

#13 - Joo.. Det beror ju på om du har långtidsverkande, halvlångtidsverkande eller korttidsverkande.. Jag tar en långtidsverkande och 5 korttidsverkande.. ;)

LinneaG
0

Har ingen lust alls att börja skolan imorgon..

Maja
0

#15 - Håller med.. Usch.. Speciellt när man bor som jag gör med bussar och sånt.. :/ De går nästan aldrig och så är det ju alltid så att man kommer in 1-2 timmar innan man börjar.. Hmm.. :/

LinneaG
0

precis, det är ovanligt att allt går i tid.

PimTheGreat
0

#14 Ok….inte så inne på just insulin. Tyckte det lät mkt…. Hemlis