Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettannonstorget
Läst 1019 ggr
occra
0

Fjordvalack -05

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi har en jättetrevlig kille till salu. Hans far är Hugo 179 som har tävlat i ponnyallsvenskan i hoppning. Hans mor har inte hunnit med att göra så mycket då hon bara är 5 år. Hon har dock diplom som 3 åring med 41p och AB-premierad med 41p. Hugin är av den lättare modellen och han rör sig riktigt bra. Nästa år kommer det nya föl så jag vill gärna lämna över homom till ngn som kan ta tillvara på hans tallanger. Han kommer att göra sig både på tävling och utställning! Han är van att åka transport, är vaccinerad, har pass och chippad. Mitt telefon nr: 0381-60656

elin
0

Åååh, jag vill ha !! :P
Vad ska ni ha för honom?

/Elin

occra
0

12500:- prutat och klart!

gejsa
0

Hej och välkommen fjordhästälskare som jag även är. Ser även en skäck som även jag har. Ser att den är från bebbe också. *ler*

occra
0

HMMMM! Ja! Hon är min lilla klimp. Väntar på att få hämta henne.

gejsa
0

Har du inte hämtat hem skäcken än eller vad?

occra
0

Nej! Skall avvänjas i okt-nov. Har varit och tittat och förälskat mig! Hon är född 14-6/06

gejsa
0

Är det hon som är moderlös?

lisette
0

#0 fint namn… :D

#7 nej det är olivia

occra
0

Blir lite full iskratt!!!! Hmmm försökte sälja min valack och Occra tog över… Undrar om hon kommer att dra till sig uppmärksamhet i framtiden? Jag kom ialla fall av mig när jag såg henne på bild. Blev mycket positivt överraskad när jag såg henne i verkligheten. Det är en riktigt snygg liten sak med ett malligt uttryck och härligt spänstiga rörelser. TACK du oseriösa köpare som var före mig!!!!!! Visst köpte jag henne för färgen men det ångrar jag inte med facit i hand.

gejsa
0

Nu fattar jag trögt. Heter hästen från bebbe occra? Det är inte den moderlösa olivia alltså?

lisette
0

*fniss* occra är en häst, hon har sin mamma kvar. olivia är en annan och hennes mamma var minta… är du med nu? ;)

occra
0

Stämmer! Du verkar ha koll,Lisette?!? Jag undrar lite vad hennes färg kommer att heta i passet? Vad gissar ni?

occra
0

Typ. Äggskal med kaffelatte och kakaoströssel!;) HAHAHAHA!

lisette
0

#12 *fniss* ja jag känner bebbe, har köpt min fjording av henne bland annat. 

#13 *garv* den var bra faktiskt.

occra
0

MMMMM! Fjording! Occra kommer att göra sig tillsammans med två fjordingar och en newforest i vinter. De skall gå på lösdrift. Tre 1 åringar och occra. Väntar föl i vinter!!! :( tjuvbetäckning! Hade godkänd hinst tom maj och han har varit och besökt damerna vid några tillfällen i vintras och gjort en av dem på smällen. Dock renrasigt med stamboksfört sto men jäv….. onödigt! Kort på vår fina Morke (pappa!!!) 237. Taget när han gick igenom 2004. Nu såld som valack och blivande tävlingshäst. Skall inte ha hingst föränn barnen blivit lite större. Mycket jobb!

occra
0

Tog fel bild men den är inte farlig att öppna!!

elin
0

#0 heter din häst Hugin? Gråter *tänker på lisette*

/Elin

lisette
0

#15 vem är det som väntar föl? en av dina åringar? *lite förvirrad*
har du ingen hingst själv? han på bilden var jätteläcker..

#17 mm jag vet, jag tänkte på samma sak…

bebbe
0

För att klargöra det hela, Olivia är moderslös, hennes mamma hette Minta. Occras mamma heter Mocca och lever i högönskelig välmåga,

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst