Färg på utrustning?
Funderar på att köpa ny utrustning(sadel o träns) t Ludde…min fråga då: vilken färg tycker NI hanska ha? Svart, mörk brun eller ljus brun(typ tabbaco eller vad den heter…)..har nu tabbaco färgat träns o mörk brun sadel…
kanske skulle ha svart till honom…? eller köpa allt i tabbaco iallafall han är rätt snygg i det!
Ja hjälp mig välja:-)
Jag skulle haft svart :P
"Om förhållandet bygger på förtroende, lyder hästen även utan bett och tyglar."
Jag med :)
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.
ngr mer förslag…?

Jag gillar tabacco =)
*** Kärleken övervinner allt ***

jag gillar med tabacco. :D

brun :)
Medarbetare på Dressyr.ifokus
Brun eller tabacco ;)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Nejnejnej inte tabacco på en "röd" häst. Det skär ju sig.
Mörkbrun!
jag tycker svart!
Svart! :D

svart tycker jag :)
#8 tycker du? Han har tabbaco träns o martingal på bilden o det tycker inte jag…

Tabbaco tkr jag .:) eller brun.
#12 Det där är väl ljusbrunt? Tabacco finns ju i många olika nyanser men är mer åt det rödaktiga hållet har jag för mig. För det var ju inget fel på det där, men det var inte rött heller. :)
#14 tänker du inte på kastanj då? försökte länka t hööks stubben sadel edelweiss som fanns i tobbaco.. men kunde inte, det var kopieringsförbud..:-/

Tabacco är jättesnyggt på fuxar!!! :)
//Mickan
Brun! Det är absolut snyggast!
#15 Näe, tabacco. Aja, det är nog jätteolika. De flesta tabacco jag sett har varit mer rödaktiga, men som sagt, det finns jättemånga olika nyanser =)
Svart tycker jag =)

Jag tycker svart :)

tobacco tyckler jag
Svårt att säga… Själv har jag alltid haft svart, men köpte en begagnad sadel som var mörkbrun. Har numera svart dressyrsadel + träns och mörkbrun hoppsadel + träns.
Jag tkr att tabacco passar bäst :)
Vad lutar det åt för färg? :P
tycker absolut svart (:
Isa Aronsson
www.stallequino.se
sugen på svart men billigare m tabbaco då jag har träns o martingal i det;-) har inte bestämt ännu…ska ju t Börjes på lördag :-)
#26 vad häärligt…min lilla dröm är att åka till börjes. =)
svart tycker jag förresten…;)
hrm! blev heldag på ridskolan i tingsryd o körde därifrån kl17:00 = börjes stängt!!!! 

ojdå, vad synd
mmm men får ta en heldag på Börjes en regnig dag i sommar istället ;-D

Tabacco :)
#30 - Jag följer meeeeeeeeed! :P
Jag tycker mörk kastanj. Mandy hade samma fuxnyans och hon klädde i chestnut/mörk kastanj…:)