Testade AR
Igår fick Blacky och jag testa på lite Akademiskt =D lite kul var det allt, men om det är nåt för mig är jag tveksam till. men alltid kul att testa olika saker :)
Nån mer som testat andra ridstilar än ni vanligtvis utför?
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
Jag har tyestat western med Foxen :) Var väldigt lärorikt, mkt använder jag i min ridning nu…
Har inte testat någon annan ridstil, dock har jag ridit islandshäst om det räknas. ;)

Tetsade förut western med min förra medryttarponny, mycket intressant men pga, höga priset på så korta lektioner så slutade jag:/

Jag har testat det mesta, tror jag. Akademiskt, western, islandshästar, monté, galopp, olika sorters körning, trav, hoppning, dressyr, terräng/jakt… Mycket. Det är nyttigt att prova och lyssna på "hemligheter" från nya inriktningar, för man lär sig alltid nåt nytt.
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se
Jag har ju visserligen kört en shettis som jag håller på mycket med, det är superkul! Fast nu är vagnen trasig så jag kan inte köra längre =/

Rider lite akademiskt på min pålle, passar henne skit bra och hon älskar det. :)gillar det också väldigt mycket, just för att man är så noga med att hästen verkligen ska gå rätt, men att den ska bära sig själv och vara avslappnad. men jag rider inte bara akademiskt på henne. rider även min tränares (i akademiskt) häst. så på den rider jag bara Akademiskt ;D Svin skoj. Den hästen är verkligen utbildad i det också och det är så häftigt att verkligen känna hur lite man igentligen behöver göra för att inverka, som märker ALLT :) Mycket trevligare än att slita i munnen.