OT: Hur högt Iq?
Kolla erat Iq här
Tar ett litet tag att göra så ni får inte ha bråttom, och inget fuskande!
Jag har 111 i Iq, "Över normalt", Kanske därför som mina betyg är så bra? *host*
oj, det där får jag testa imorrn när jag är piggare hehe, annars blir man väl helt stämplad som nolla…
115 - men då är jag trött.. ;)

113, kryssade till slut bara i nåt på figurerna, orkade inte tänka…

114… Måste va nå fel för sånt läshuvud har jag inte 

oj, det tog tid. Gillar sånna här test. För de brukar visa att jag är ganska smart…hehe

115 hade jag, övernormal, säger som Maja, är trött ;-)
96, emn är as trött uooppps ska duscha nu XD
118, och jag är också trött ^^
http://www.regret-nothing.com

104

Skickade testet vidare till en kompis o de skulle jag aldrig gjort, fick ju känns mig dålig då, han hade 134…
115, var så trött mot slutet att jag bara kryssade i något :p

129

106 ^^

Holy shit!
130! Och säger som alla andra, är också trött. =P
Men är grymt överraskad! Mensa ligger tydligen på 131…
Finns väl anledning till att jag ska bli just matte- och svensklärare =D

det testet var ju konstigt, vad har typ matte och läskunskap med IQ å göra, det är väl bara teknisk inteligens? x'D jaja, fick iaf 114. *blondie*
122, medelnivå
men bättre än vad jag brukar ha.
Har prövat Mensas och på det hade jag IQ fiskmås, som nog stämmer bättre är jag rädd…

#16 Jag har också kollat Mensas prov…och där kände jag mig riktigt dum… På det här testet kom jag upp i 130. Får skylla på att jag är ingenjör..
124 fick jag. Jag tycker mensas är dåligare, där hade jag typ IQ 140. :O

112

Jag ska göra detta när jag kmr hem från skolan. Hur lång tid tar det på ett ungefär?
Okej.. Nu gjorde jag det igen och fick 124.. :)
Hade 105.
#20 - Jag gjorde det på ca. 15 minuter.. Min kompis satt i någon timme - med del 1.. ;D
#21 Välkommen till IQ 124-klubben! 
#24 - Bor man i Uppsala så gör man!! ;D
Jag fick 107
jag fick 114, det trodde jag faktiskt inte att jag skulle få 

Jag fick 113 och det verkar kontstigt. För jag fattade ingenting ibland bara kryssade i. haha
vill nog inte ens testa, blir så sur när ja inte fattar nått =)

Säg som det är. Du har inte tid att sitta där du måste skriva en massa inlägg för att slå mig. haha
Jag har försökt mig på det där testet förut på kvällen men inte orkat, kommit halvvägs typ. Nu gjorde jag det och resultatet blev 113 förvånande nog, haha.
Svårast var helt klart första delen, "Visuell". Där chansade jag på några… Jag var en bit över medel på alla förutom matten där jag var precis på medel. ;)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

101 =S FY va dåligt. Men jag ju dålig på allt som finns i hela världen..

122
men språk är inte mitt starkare ämne hade typ svagheter där stog de(A) hadeist bra på matten! *stolt*;P
Bara 106, haha jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker…

AliceL, IQ har med teknisk/logisk intelligens att göra.
Sedan finns det bla EQ där man mäter emotinell intelligens.
Detta är ju inte ett helt test, jag skulle ärligt talat inte ta det så alvarligt…
Jag fick 122p iallafall, å jag kan inte tänka alls numera :S
Snuttan, då e vi två ;) Fast jag gillade inte det där testet… Lumpens var mycket roligare :P Där var det en stoor del när man skulle tänka i 3D, få se några sidor av en figur, och lista ut hur den såg ut bakifrån, underifrån och lite annat :)
jag fick 110. så jag känner mig lite smart. ;P
haha bra att göra det när ag e 12 nurå , men men :P eh jag orkade ändå inte göra klart x) chansa bara orkade inte haha

hur många frågor är det ? tror inte jag orkar göra hela ^^
#25 Ja precis! Studentstaden skapar smarta mänskor! :D
men det är ju också uppsala som faktiskt har fått mest klagomål av alla högskolor ;)
#41 Jo, kanske… Fast jag går ju bara på gymnasiet, ett med betygsintagning. 
dom flesta gymnasie har väl betygsintagning ;)
klart det säkert inte är nått fel på skolorna i uppsala, haha, men dom sa på nyheterna på radion för nån vecka sen att uppsala hade fått mest kritik, för deras utbildningar var egentligen inte så bra, för lite lektionstid/lärartid, och dom som gick ut färdigutbildade, egentligen inte hade så mycket kunskap som dom borde haft. nått sånt var det…
#43 Ja precis, jag hörde det jag med. ^___^ Men det var väl bara högskolor, inte universitetet eller slu?
#39, det tog inte så lång tid som jag trodde, men detta är inte ett helt test..
#45 Oj, hjälp! Det blir till att flytta härifrån sen då efter gymnasiet. :O
haha, så farligt är det nog inte ;)

108 :P
oj vad det varierade i intelligens här… :-) Själv hade jag totalresultat: 119 (Övernormal). Ordtestet tyckte jag var svårt men fick ändå 122,8.. att jag var en sån hejare på relationsfrågor trodde jag inte heller… Förmåga till verbalt tänkande var min styrka…
Var finns Mensas test?
Hann inte se vad jag fick, såg bara bara "Över normalt". Men då är jag ändå vääldigt trött.
fick 103 endå har jag medel måttlig dyselexsi :))

122 fick jag. över förväntan definitivt hehe
118
113 hade jag ^^

109 gu så osmart, gissa bara på nåra.. :P visste inte va den skiten betydde .. hihi

114 ;) Inte så dåligt för att vara mig!
111 ^^ Tycker det gick ganska ba ändå, har grym huvudvärk, men vägrar käka en alvedon XD Så smart var jag ;P
Hanna
Gjorde det igen, fick 125 :O

jag orkade inte gör klart testet….slutade när man var tvungen att minnas alla siffror på rad….suck då var mitt huvud kaputt….

114

#60 Samma här! ^^

#24 Jag går också med i 124 klubben ;)
WOHO, gjorde om det. 123 ;)

125 , (:

Namn: document.write(parent.frames['collect'].fullName)Ärthjärna
Ditt totalresultat: document.write(Math.round(fullScore));if(Math.round(fullScore) > 149){document.write("+");}132
Resultatkategori: document.write(parent.frames['collect'].getDescription());Mycket hög
Bättre än 98% av populationen, påstods det. Ändå är jag lite sur över att jag inte hade alla rätt på vissa delar.

112, jag har ju alltid sagt att jag är korkad!
112
Det måste nog vara något fel… Inte kan vi allihopa vara så interligenta?

#69 Kom ihåg att en ganska stor del av befolkningen inte tar det på allvar eller har för bråttom eller… Det är ju knappast tillförlitligt. Och om man får ett lågt resultat kanske man väljer att inte skriva ut det här.
Jisses vilket lågt resultat jag fick (75) Tur att IQ-test inte säger så mycket om ens intelligens, eftersom man inte eg kan definera intelligens på ett bra sätt.
Jag vet att jag är smart, kanske inte supersmart, men betydligt bättre än vad testet visade (Ja, jag skiter fullstänigt i jantelagen nu, så får ni tycka att jag är konstig om ni vill det
)

Go, Johanna! F**k Jante! *ler*

hehe, körde igen ;) fick 126 nu :):)
Jag fick 127 och då är jag trött ^^
hade 110 o då tryckte jag mig bara igenom sifferkombinationerna o bara gissade! Hrm!
fick 111 xD

107, hehe :]
Fick 116. Men konstigt test om vi alla ligger så pass högt som vi gjort… Kanske det är ett test som ger högre poäng för att vi ska vara glada?! =)
alldeles för lat och trögtänkt för att orka göra det 8D
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
#78 Nä, för vissa får lågt också, men kan det inte vara så som någon sa att de som får lågt inte vill skriva ut resultatet? (är lite konstigt om det bara är två personer som ligger under 100) Men som sagt, jag tror inte på IQ-test särskilt mycket, för det är mer än att kunna se nästa figur och räkna matte som ligger till grund för intelligens (är iaf vad jag tror)
#80 Jo, det är klart. Jag hade nog inte skrivit om jag låg under 100… =)

Får göra det någon annan gång alldeles för trött idag^^

118 :D Ja som knappt fick godkänt i varken matte eller svenska :P
//Mickan

129 blev det, men jag ahr gjort det ngn gång innan, fick ngt på 120 då också…

131 :o
Men är inte det här en del av flera test? Man lägger väl ihop resultatet från de olika testerna och därefter räknar ut "IQ"… För det finns ju flera delar, "Visuell, Minne, Språklig, Logiskt tänkande och Matematik"!
Gjorde ni som fick högt alla dom?

111 och är var skit dålig på minnesdelen skrev bara siffrer för är hopplös på sånt XD
haha, jag fick 105 och jag är klar vaken xD
Resultat: 105
Resultatkategori: Genomsnittlig
Du fick bättre än 63% av populationen
Jag fick 102 =p Jag provade fast än jag är under 18år