helgen
måste berätta lite om min helg.
i fredags var jag och robin (sambons lillebror) ute med calippo och oskar. robin red för femte gng och galopperade oskar på en grusväg. jag är imponerad.
på lördagen åkte vi ner till malmö festivalen, var hemma vid 19,30. då hade vi med oss robins kompis tim hem till oss. tim har ridit på ridskolan calippo stod på innan, så det var bara att ta ut hästarna, robin på oskar, tim på calle och jag med brago. brago hade på sig selen för första gången i lördags. bara däcklen (tror jag det heter) och det gick superbra. vi var ute o skrittade i en timme, sedan red grabbarna i hagen. gick superbra… tim tyckte det var jätteskoj att rida.
på söndagen gjorde vi inte ett jota eftersom det regnade hela tiden. grabbarna ville rida, men jag tänker inte bege mig ut i regnet. varken jag eller mina hästar gillar att rida när det är regn… :D

haha, är det inte mest du som inte gillar regnet lisette? Annars lät det som en mys helg. ;-)
Själv har helgen gått åt till att gräva gör det som ska bli en utebr till illrarna ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Kul att du fick upp killarna:)
-Själv har jag städat, städat, och städat…Gått på visning och barnkalas..zzzzzzzzzzz skit trött…/Linda

nej faktiskt inte åsa, även om det låter som en dålig ursäkt. :D de gillar inte det för fem öre. inte calippo ivf… D:
#2 har ni hittat drömboendet än?