Ville bara berätta..
Ville bara berätta att min ponny Lambourgini har gjort såå stora framsetg sedan jag fick hem honom. När han kom till mig och jag skulle rida till planen så fick man gå på en trottoar, han va livrädd för bilarna, backade ut i vägen o.s.v. Nu bryr han sig inte, han är så duktig. Han var supersmal när jag fick hem honom, revbenen stack ut som staket, inga muskler ingenting, nu är han underbart fin, lite rundare och han blir perfekt, man ser verkligen skillnad, och mer muskler har han verkligen fått! Han ville inte hoppa (han har fått hoppdiplom och blivit placerad förrut) han tvärstannade innan hindrena och klarade knappt 50 cm, nu hoppar han över allt han ser :') Och vi har hoppat mellan 100-110 cm. Han klarade inte att hoppa över ens en liiten bäck, han tyckte att det var livsfarligt, nu hoppar han dirket när jag säger till, och han kunde knappt backa på kommando, nu backar han så långt jag vill att han ska backa.
Villa bara skriva av mig och berätta hur stolt jag är över min lilla gubbe <3 (har haft honom i ca 3 månader nu)
dock ser han jättesmal ut på bilden, men det är han inte ^^
Putt ^^

Så roligt! Alltid kul med framsteg! :D
Kul =)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Härligt !:)
Du har inga flera bilder så man får se? Han ser jätte fin ut :)
jätte fin ser lite busig ut allt :) kul att du gör såna bra framsteg med han :)