Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 487 ggr
caissier
0

Caissier fått nya vänner.

Caissier fick nya vänner, dagen efter hans nya vän gick bort.Min vännina hade behov av bete o min kille hade behov av vänner, hmm trodde jag..men vilket liv det blev i hagen jag fick ingen sömn på några nätter pga, av att hans vän gick bort o hans så kallade kompisar som var minishettis o ett halvblod. Detta halvblod bett o sparkade  Caissier en hel del. Tidigt en morgon åkte jag ut o kollade de då var kl 05.30, jag kunde ej sova så jag var hos hästarna istället då hade Caissier tröttnat på damen o tagit över befället vilken lättnad.. sjukt tycker en del men jag var glad .På förra stället där jag köpte han var han så moddad av andra hästar, han var hemskt biten o sårig. sen efter några veckor hämtade vi en annan shettis till min dotter.  Natalie heter hon och är 14 år. Vi har henne på prov. Caissier o hon kommer bra överens. Och det är viktigt att de trivs ihop som vi människor gör med varandra , man kan ju inte älska alla. Det kan ju inte djur heller.

Zizou_
0

Det är bra att han har tagit befälet :D ja men men vissa märrar kan ju vara helt galna! men men ha det bra kram

caissier
0

Tack… Det är en lättnad ska du veta..

Zizou_
0

det är bra:D hehe kram