repris av förra sommaren?
haha, ja, jag säger då det..
förra sommaren var det tokvarmt fram till mitten av Juni, sen vart det bara regn och rusk resten av sommaren, fram till början av Augusti, då det var en dipp med sol och värme 2 veckor..
det är ju exakt samma detta året, eller hit intills.. Tokvarmt fram till mitten av Juni, sedan dess har det bara regnat och varit mulet..
jag börjar bli riktigt orolig över vårt grovfoder.. vi ska ju ha hö och det måste ju vara sol och varmt minst 5 dagar..
hur är vädret hos er i resten av landet?
Medarbetare på Dressyr.ifokus
samma här men bor ju rätt nära dig..;-D
tror inte det blir samma som förra året! Hoppas iallafall inte det…jag vill bada o sola hela semestern…
här har det också varit mulet och svalare.. MEN för lite regn så det är torrt i markerna tyvärr..
bara för det jag skrev så fullkomligt vräker regnet ner nu! HRM!!va som o sätta på kranen…

Det jag är mest upprörd över, efter förra sommaren, var den plötsliga vintern som kom i början av september. Då blev det nära nollgradig på nätterna här och bortåt 5-6 grader dagtid ända tills i november då tempen plötsligt gick upp… Skumt.
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se

Mmm här är oxå vädret så, men dom sa ju att det sklle bli riktigt varmt nu igen ju =) Så lugn Åsa, du kommer svettas när du springer nästa helg :P
Det ska visst bli varmt på torsdag hörde jag :)
mmm jag lär väl göra det o det oavsett värme eller ej…får hårdträna mig o pålle i veckan…
Hemma hos mig skiner solen och det är varmt! Blåser också varma vindar.
#2 Precis så är det här också. Kan det inte bara regna om det ändå ska vara mulet?
det ser hyfsat fint ut här idag, blåser nog en del, men solen skiner, regnade i stort sett hela natten.
Ösregnade och åskade igår. Idag är det kvavt och mulet.
Grannbonden till stallet tog in första skörden av hösilage nu i veckan.Såg fint ut iaf.