Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 702 ggr
Emmelie
0

Varmt

Som sagt så är det ganska varmt nu sommartid, och det är omöjligt att inte bli varm och svettig efter och under en ridtur m.m. Så nu undrar jag om ni har några tips deo som ni litar på under dessa tider? SJälv har jag bara en som jag tycker är bra och fungerar, det är LDBs Going ´pink tror jag att dte var..

netagirl
0

Jag använder *Absolut torr* från apoteket. Inte en svettdroppe under armarna på hela sommaren!Räcka ut tungan Sen använder jag ju deodorant ändå varje dag.

bebbe
0

Rexona aloevera

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

lisette
0

jag luktar kattkiss ändå när jag rider, känns som det kvittar eftersom jag inte träffar ngn annan ute i stallet än mig själv.

jen
0

jag är inte så noga med hur jag luktar när jag rider. det är ju bara att duscha när man kommer hem igen… men hemma så är det vanlig deo under armarna.

wewwa
0

För mig spelar det ingen roll i stallet. Annars LDB eller HTH…

hjullan
0

jag svettas inte :D

elin
0

palmolive <3

/Elin

E_hjo
0

Hmm.. Ja, vad heter den..?  Iaf Dove, torr och ger inga fläckar!

Lina
0

svettas sällan och skulle det vara så är det mkt lite och luktfritt;P

elin
0

jaa ni gott folk, tack gode gud för att duschen finns efter ett intensivt dressyrpass xD

/Elin

emsems
0

#0, den är underbar, har försökt köpa den, men hittar den ingenstans! slut överallt… har nu barnängen..

[slo]
0

Blir ni svettiga av att rida gör ni fel, det är hästen som ska jobba inte ryttaren ;)

Alex
0

Av med tröjan och lufta armhålorna! ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Maja
0

Hmm.. Jag har Dove.. Den där torra varianten.. ;) Hmm.. Fast å andra sidan så kan jag inte lukta svett för jag luktar ändå bara citron när jag är i stallet pga insektssprayen!! Hahahahaha.. ;) Och då menar jag inte att jag sprayar på mig själv.. På något konstigt sätt så luktar JAG spray när HÄSTEN får sprayen på sig.. :P