Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 382 ggr
SarahPeace
0

Varför tror ingen meeeeeeeeej ????????????????

Imorse nä ja gick för att ta ut hästarna. , ja gick o skärde upp lite morötter o fixa foder  (I "foderrummet" så finns det en dör med en stör glas ruta, där inne finns det 3 höns o en tupp) , på morgon gal alltid Bertil (tuppen) , Men denhär morgonen var det TVÅ som GAL! ja trodde mamma hade typ köpt en tupp lr nått…!!!!!!!!ja ställde mej vid fönstret o tittade in hooss dom. då gal bertil först och sen en HÖÖÖÖÖÖÖÖNNNNNNAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!, ja fick stå där o tittta typ en halvtime(lr ja kanske 5 min igentligen, haha men det känndes längre)   innan ja trodde på det iaf …… , sen nä ja sa det åt mamma sa hon att ja skulle gå o sova , för det hjälper sa hon  Skrikandes och så sa hon att ja var så trött efter cityfesten i går kväll(men ja kom hem rätt så tidigt, vid havl 12 på kvällen) …. jag blir tokig , varför tror hon inte mej)måste man liksåm gå ut o ta kort? tydligen , ska göra det nu, HOPPAS att hönan gal då …

Men brukar hönor gala? :-S

Och säg inte att du inte heller troe på meeej !!Flört hahha

SarahPeace
0

*snyft* dom galde inge mer nu . men jag kan LOVA att JAG SKA SKAFFA BEVIS ^^,

Kratern
0

# Du behöver inte skaffa bevis. Hönor galer inte, men om du kollar lite extra ska du se att din höna blivit en tupp. Det låter otroligt, men sån't händer. Lägger hon fortfarande ägg?

SarahPeace
0

Okeej,  joho hönar gal vist ;D , iaf den här hahah (låter precis som tuppen fast mkt "hesare" … )  ,   Frågade mamma om hon hade laggt ägg och det hade hon för nån dag sen ,,,, ska titta om hon gör det idag…!

gejsa
0

Kanske är tvåkönad?! Skrattande

Maja
0

Haha.. Hermafrodit-höna!! ;) Hahahaha..

SarahPeace
0

tydligen, då hon värpte ett ÄGG idag … . mamma tror ja ha blivit knäpp; D ,….. Imorgon ska ja ta med mej kamaren o mobilen ..  kameran för att knäppa kort o mobilen för att spela in ljudet ; D (har inge ljud på kameran) …. fast då komme väll  hönan inte göra nått:-/ aja, lr neeej ! skit ! i morgon är dte ju skola ! då hinner ja ju inte gör adet, ! fy f*n, ja glömmde skolan att skolan är imorogn ju  ,, äsch va tråkigt me skola ,,…………………………Gråter

gejsa
0

#5# Jasså, är det så det heter. Skrattande

Maja
0

#7 - Haha.. Ahh.. ;) Haha.. Det är så det heter!! Haha.. Har man MVG i biologi så har man!! ;) Haha..

gejsa
0

Jasså hade du det. Jag var inte så ofta iskolan så jag missade nog rätt så mycket "viktigt". hehe

Maja
0

#9 - Hmm.. Jo, med bägge föräldrarna som lärare så har man inte så många val.. ;) Hehe..

gejsa
0

Nej, det är klart. Det är ju kanon det.