Tiden går..
Ojojoj, jag har inte hämtat mitt gröna kort ännu och det har snart gått ett år sen jag gjorde provet.. Usch, känner mig så hemskt. Ett år! -.-
Jag har inte haft möjlighet att hämta det, har inte haft någon skjuts. Och när jag väl har varit där och kollat om det ligger/finns där så har jag inte hittat dt. + varje gång så har det inte varit någon "personal" där..
Och hon som hade hand om proven har nog tröttnat på att jag smsar en del gånger och frågar om det ligger där. Och nu, är det ju sommarlov så det är nog ingen där.. Och dt finns nog inget jag kan göra. Dom kanske har slängt det? Får dom göra det?
Ville bara skriva av mig.
kan du inte be någon skicka hem det till dig istället ?
Från början skickade hon hem ett men det kom bort i posten säger hon. Men sen så har jag bett henne skicka det hem igen men det vågar hon inte, hon tror att det kommer komma bort igen.
Skickade nyss ett sms till henne med, hoppas att hon svarar, bad även om ursäkt för att jag skickade så sent.
be henne skicka det rekommenderat då !
Vad är det då ? (aldrig hört det faktiskt ;))

Jag fick mitt hemskickat på posten..
Medarbetare på Dressyr.ifokus
Jag frågade henne nu (hon som har hand om det osv) om hon kunde skicka hem det men hon sa att hon inte skulle upp dit (stallet, kontoret där kortet ligger) på några månader. Då frågade jag om hon kunde be någon annan skicka hem det. Har inte fått svar ännu.
heh, gjorde mitt prov för ett par månader sedan, och då var det jättebråttom så jag bara öste medelande över dem för att jag skulle få göra det, men sedan blev hela tävlingssäsongen inställd så när de sa att det var bara att komma å hämta så orka jag inte *laaat* så nu blir det väl inte ´först i höst som jag kan hämta det ;)
#7 - okej. jag fick svar nu och jag får hämta mitt i höst oxå, när personalen är där -.-
men jag tror inte jag behöver det innan höst.