OT: Allsång På Skansen!
Nu är det säsongstart för detta, nån som ska se??? Jag ska iaf =)
Blev lite rädd när jag fick för mej att Håkan Hellström skulle hålla i det detta året..jag tänkte, ska dom försöka minimera tv-tittarnas siffror genom att ta in den där som programledare *fniss*
Nu börjar det!!
Jag kollade.. Ingen höjdar inledning av det tycker jag.. Men nästa vecka verkar bli super, iaf gästerna som kommer :)
Im looking forward to it.. :)

Jennie vill bara höra Empty room, alla andra program kommer hon tycka är dåliga ^^
Men jag tycker också inledningen var kass. Jag avskyr Håkan Hellström (älskar dock fortfarande hans första skiva) och i övrigt var det inget som riktigt lyfte. Tyckte Parnevik var roligare än jag förväntat mig och ser framemot nästa vecka!

Mmm håller me er! Ser oxå fram emot nästa vecka! =) Gillade dock Miss Li!
Jag vill inte bara höra Empty room. Sanna e sjukt bra annars med :)
EMD kommer ju, o de kör ju " Jennie let me love you". Mohaha..
Miss Li va grym, blev skit glad av hennes framträdande..
Mamma med o hon tycker inte om "såna låtar" annars..

Och jag som tydligen missat att det var tisdag idag … ;) Får se om jag kommer ihåg det nästa vecka :) Jag passade på att tömma frysen o kylen istället :)
Tror snarare att tittarsiffrorna hade ökat med Håkan som programledare ;) Massa kärlek till den mannen 

#5 Jag ska påminna dej! =)
#6 Usch, nej tror Göteborg hade känt mkt sorg faktiskt om han hade lett det :P
#7 Neeeeeeejdå =)
Kollade på det, inget va jätte bra. Hoppas på bättre nästa vecka :)
Och ut med Håkan Hellström, det skulle blivigt lite bättre utan honom iaf ;)

Håkan Hellström är ju så kass och Tova Carlsson hon bor ju här i stan. Hon tror att hon är så populär när hon går omkring på stan. :)
Arja var inte så bra heller. Tyckte inte detta program var bra överhuvudtaget i kväll. Suck!

Såg bara en liten snutt av Christer Sjögren, min farmors drömprins :P

#10 Va springer Tova omkring på stan?? Haha men får hon ingen uppmärksamhet då? hihi
#11 ja är han inte..hihi!
#6 Håller helt klart med dig :D