Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettannonstorget
Läst 1911 ggr
Peppe
0

Blacky till salu

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Efter mycket övervägande fram och tillbaka är nu Blacky till salu av olika anledningar, men ingen pga Blacky… (ni som hängt med lite vet ju…)

Han är f-96, maxad D. Tävlad LA hopp tidigare men ej senaste åren. har kapacitet för högre klasser så det räcker och blir över. lätt i all hantering, okomplicerad. vill ha en lugn och mjuk ryttare.

Pris och tele. nr. får ni i PM vid intresse.

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Peppe
0

Gick felfri LC förra helgen där ryttaren endast ridit honom 2 ggr innan

Thorsson
0

Synd att du inte ska ha kvar honom! försöker hitta en bra ryttare med snälla händer och snälla skänklar som vill komma och rida Lord lite då jag inte har orken att jobba honom, utan bara att åka häst osv. Men nu är han halt så blir ingen ridning eller träning..

Cilla89a
0

#0 ska du lägga av med ridningen helt? :O

Medarbetare på Dressyr.ifokus

Jojaton
0

Han verkar vara en helt underbar häst!

Johanna - Instagram

[louise80]
0

Han är verkligen helt underbar och har som sagt kapacitet så att det räcker och blir över. Min tränare lovordade verkligen när han såg honom första gången!!!! Då hoppade vi enstaka hinder på ca 145 med honom och det gjorde han lätt. ( Ägde honom innan Frida Köpte honom, för er som inte visste det)

ssofiahedman
0

mycket fin ponny måste jag säga :)
hoppas du hittar rätt köpare! lycka till :)

Johanna
0

han är väldigt fin, hoppas du hittar ett bra hem till han!

Jojaton
0

Skulle gärna vilja ha honom. Men tor inte mamma och pappa är så pigga på den idéen + att han antagligen kostar väldigt mycket för mycket om dom nu skulle säga ja ><'

Hoppas iaf att det går bra med försäljningen!

Johanna - Instagram

Peppe
0

#2 du får nog leta länge om du ska hitta en vettig medryttare härikring… :/

#3 Ja. Kommer börja med körning så småningom tillsammans med de enda vettiga hästmänniskor som existerar i hela hultsfreds kommun känns det som…

Kommer sätta ut honom på "riktiga" annonser imorgon kväll, så får vi väl se sen… säljer honom endast till rätt hem.

Granatapple
0

Vilken underbar häst, hoppas du hittar ett bra hem till honom :)

tezzie
0

#9 Hahaha, du låter rätt less nu peppe ;)

*** Kärleken övervinner allt ***

Peppe
0

#11 ja det är pest och pina att åka dit varje dag nu… :/

Thorsson
0

#9. Ja, men du peppe, kan inte du se om du kan komma och rida honom? Om du inte har något emot Travare? Vi kan köra upp honom till målilla, för vi har typ ingen paddock -.-' Sedan så den man kan hyra är asliten!

Cilla89a
0

#9 aaah, du ;) flytta lite närmare så kan du ha i samma stall som Schess, verkar vara ett jättemysigt och gemensamt litet stall :)

Peppe
0

PUTT!

Sätts ut på fler annonser efter Hultsfredsfestivalen, så ni här inne har förtur =)

#14 hmm vad jag har hört så stämmer den beskrivningen inte riktigt ;) kanske är bättre nu iof =)

Peppe
0

Putt

Cilla89a
0

#15 jasså ;) Josefin trivs i alla fall super :) men, vad vet jag, jag har bara fått det intrycket att det är ett trevligt litet stall..

Peppe
0

#17 har varit några andra som blev så mobbade där att de fick flytta sina hästar..

tezzie
0

Hur går det peppe med Blacky? Har du sålt han?

Peppe
0

Det verkar vara lite torka med att sälja hästar nu. är bara oseriösa som hört av sig, och sånna där jag vet att jag inte kommer sälja till/kommer funka. samt typ 100 st som vill ha han på foder…

tycker inte det är så kul med visningar så jag säger i från i telefonen om det låter fel…

tezzie
0

Jobbigt med en drös oseriösa… Bättre att säga ifrån direkt än att ha visningar till höger och vänster!

Är du säker på att du fortfarande vill sälja han då?

Peppe
0

#21 ja, det har hänt ännu fler saker i stallet nu som håller mig kvar vid mitt beslut…

kimpiish
0

hej jag söker just en d-ponny till hoppning!:D vacker!:O  hur mkt kostade han?och vart bor ni?