Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 732 ggr
Johanna
0

OT: Min katt är död... :(

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fick just veta att min älskade Nisse (som nu har varit ute hos Daniels mamma på landet för att får springa o ha det bra m dom andra katterna) inte finns mer..

han dog igår..

ska dit på "begravning" ikväll… 

min fina fina Nisse…

linasvovvar
0

Beglagar Johanna, vad hände med lilla Nisse ???

Rip Nisse

linasvovvar
0

Beglagar Johanna, vad hände med lilla Nisse ???

Rip Nisse

J-Parnebo
0

Neeej :'( så tråkiigt Johanna.:(
RIP Nisse <33

Maja
0

Tråkigt :(

Anna
0

Åh vad tråkigt, lider med dig, vet precis hur det känns =(

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

gejsa
0

Åh vad jobbigt. Blev han påkörd eller? Kram från mig.

Johanna
0

det är nästan för hemskt för att skriva… :/

han var ute på åkern o det var massa maskiner därute o klippte gräset igår o han hann inte springa därifrån.. :( ni kan ju tänka er…

gejsa
0

Nej men gud vad äckligt. Fy vilket öde. Sånt öde går ju jättemånga harar och sånt till mötes. Men en katt. …….stackars er.

Johanna
0

ja, jag ville inte höra när dom berättade…. jag kan ju tänka själv :/ o jag hoppas att dom redan har lindat in han i nånting ikväll när vi ska gräva ner han, för jag vill inte se…

men jag försöker tänka att han var säkert jättelycklig sista tiden… sprang lös som han ville , på en stor gård nere vid vattnet o hade 2 kattkompisar som han älskade…. lr allafall så älskade han Gurra ;)

gejsa
0

Man får ju hoppas att han inte led iaf. Men att han inte sprang därifrån. Harar är ju sådana att dom lägger sig ner när det är fara men inte katter.

Men jag har fått in en kattsvans en gång i mitt hösilage. Så nog händer det ibland. Han var jättefin.

mazze
0

Så otroligt fin din Nisse, beklagar verkligen. Så lik min Bisca som oxå är i himlen…

Johanna
0

tycker oxå det är konstigt att han inte stack iväg, han var ju inte döv lr så….

jo, han var himla fin… 

har skickat ett mail till Linda genom Charlie, hon kommer bli jätteledsen, han va ju hennes farbror

gejsa
0

Jasså var det den katten som Linda hade! Oj, det förstod inte jag.

Hade du lämnat bort den över sommaren eller för gott? Den var ju van innekatt så den blev kanske skräckslagen över oljudet och vågade inte röra sig.

Johanna
0

han hade ju varit ute hemma hos Linda när hon bodde på landet, så han va ju inte helt ovan…

han var där när jag åkte till min mamma , o sen gick det så himla bra att vi bestämmde att han skulle få vara kvar ett tag till eftersom vi ändå ska åka iväg 1v snart o han då skulle få åka dit igen…

gejsa
0

Ok! :(

SofiaGenne
0

Nääää fy :/   kram till dig !

MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se

BeatriceHolmberg
0

Usch, tråkigt när sånt händer :/

bubbelbubbel
0

nej men usch då! fy så hemskt, tyvärr är det nog alldeles för vanligt att katter får ett sånt öde, vet själv andra som varit med om det..
*krama om*

Lizzan
0

Vad tråkigt :( :(

RIP Nisse

halludu
0

Usch va hemskt <3
R.I.P Nisse <3
*KramKram* <333

AusaBausa
0

Fy så tragiskt! Lider med er!

LinneaG
0

VA? Stackares Nisse! Han var sån underbar katt! Han var nog den mysigaste katt som jag träffat!

Katter3
0

RIP Nisse <3

Min Kisse dog den 9 juni iår. :'( <3

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Johanna
0

tack alla!

#22 jo, Nisse var en "one of a kind"