Jonas Jo och Frida Hallnor :)
Måste få visa våran fina kallblodstravare som fortfarande tävlar i trav och är samtidigt ridhäst, Igår var han med för andra gången i en träningstävling i dressyr och kom tvåa! Förra gången vann dom :) han har heller inte varit så mycke i ett ridhus kanske fyra ggr..
Fler som har en kallblodstravare som fortfarande tävlar i trav som rids och tävlar?
Foto:Alexandra Holmström
ser trevlig ut! Hur gammal är han? =)
/Elin

Han är tjusig!!! :D

Va roligt! Hur går de på travet då sen han började ridas och tävlas?
Oh kul :D Jag har också en häst efter Rigel Jo^^, Som vi har köpt som ridhäst, superfin att rida och allt(y) verkligen übersnäll häst alltså.
Ack, jag kanske inte ska ta ut ngt i förskott, men jag var tvungen att snabbkolla Jonas Jo på travsport.se, och då såg jag^^
Dock såg jag nu att jag såg fel och att rigel jo, var morfar till din häst, inte far! haha, klumpigt av mej där.
#9 Ingen fara :) lätt att ta fel på namn..
Jonas har nu gjort några starter,men funkar inte alls i loppen och bara galopperar :( vet att han har kapacitet så vi hoppas att han ska visa det snart..ska ut i Skellefteå midsommardan. Har han inte funkat fram till hösten funderar vi på att sälja honom som ridhäst.
Foto: Frida S

Vilken fiiin! :D Duktig i dressyr och hoppning ju! :) Härligt, hoppas det går bra i travet sen också.
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi
Jo, fast han hade väl Rigel Jo i sej? eller jao, typ farfar eller nått.
Justja, det är väl midsommartravet nu i helgen i skellefteå?^^
Jo, lycka till!

väldigt tjusig!!
Tyvärr så funkade han inte heller denna gång i loppet :( Var jättefin i värmningen, men galopperar bara i loppet omotiverat…så nu ska vi låna ut honom först ett år som ridhäst,så får vi se om han funkar nåt bättre då när han fått varit ifrån travlivet ett tag..vill ju inte ge upp ännu med honom för han är ju bara sex år..annars får han bli ridhäst för resten av livet..
Han startade i lopp 14 igår va? Du har ingenaning om vem som vann det loppet?^^
Ja Aspe Svarten vann det loppet på tiden 1.29,4
Putt..
Prova monte med han då? =)
#20 Finns ju knappt några monté lopp med kallblod här uppe :( Vet ett lopp på hela sommaren och det är i Juli i Skellefteå..
jaha =/