Var annonserar ni hästen?
Jag blir så trött på alla människor som svarar på min annons (blocket) på min häst.
Var annonserar ni ut era hästar? Kan man få lite hjälp?
Det är så mycket konstigt folk som hör av sig till mig. Nu har jag väntat i över 2 månader på en som skulle komma när som helst och provrida. Men nu har hon helt plötsligt inte pengar. Suck!
Så nu är det bara att börja om igen verkar det som. Annonsen har ju blivit över 2 månader nu. Så inga ringer längre. Jag väntade ju på denna människa för länge.
Vad ska man skriva i annonsen eg? Skriver jag för mycket, för lite?
lägg ut på : hastnet,bukefalos,horslink,hastannonser,hippson,equippa. har jag missat någon?
vad har du skrivit i annonsen? har du bilder?

Jag annonserade iof också på blocket och fann en kanonköpare till mitt ungsto. När jag hade min valpkull annonserade jag också på Blocket, och upptäckte att om man uppdaterar titt som tätt, så ringer ca 2 personer samma dag som man lagt ut den igen. Sen blir det tyst, tills man uppdaterar igen osv…
Lycka till!
/Therese.
Medarbetare på Arabiska Fullblod och Westernridning iFocus

Nej inte denna gången. Förra året när jag annonserade hade jag bild när hon kördes. Men kan man uppdatera på blocket utan att sänka priset då?
Ja de ska du kunna göra.tror det heter förnya annons, du får nog gå in via ändra. har jag för mig

Ska kolla.
Anonnsen är bra skriven tycker jag men jag saknar biler.. annars tycker jag den är bra

sen kan du titta om det finns någon vettig som har köpes-annons ute på www.allaannonser.se och www.hastnet.se
allaannonser har annonser från alla i #1 förutom hasnet tror jag.

Jag har satt ut den med fotot där elin rider som jag har här på forumet nu. Får se om man får något vettigt svar.
Jag har fått så mycket konstigt folk så jag skulle kunna skriva om det hur länge som helst.
Hjälp mig gärna att leta efter om någon söker en fjording. För jag vill få henne såld iaf utlånad på prov innan hösten kommer.
Alltså nu låter det som jag har panik. Men Elin flyttar kanske i höst och då känns det inte så bra att ha 3 hästar hemma ju.
hur mycke skulle du ha för henne carola?

Haha du har ju nyss läst min annons där står det ju. 22500 kr.
ja visst ja ;P jo jag vet att jag nyss läste men kollar så mycke just nu så jag glömde bort =P

*fniss*

Jag brukar alltid lägga in annonser på annonsdirekt.se , skriv också " endast seriösa köpare" . där tror jag det är gratis också att lägga in annonser… tror jag.. Hoppas det går bra med försäljningen i alla fall! Lycka till.

Jag har haft med seriösa ringer osv. Men det blir iaf så här.
Tack iaf! :)

du får väl lägga in en annons i ridsport? eller de andra salutidningarna.
fjordförbundet borde ha ngn säljdel?

#15# Satte ut henne där förra året. Tidningarna har jag aldrig annonserat i.
helst inte alls, utan via kontakter. mun mot mun metoden typ. annars är det tidningen ridsport, equippa och hastnet

euqippa har jag annonserat i och hästnet men inte i ridsport.

då borde du väl lägga ut ngr annonser i tidningarna?

Ja, suck men det är så jobbigt ju. Trodde att dom flesta har internet. Har inte ens satt ut det i vår lokala tidning.
#20 Jag vet många hästintresserade som inte tittar på internet utan bara tidningen Ridsport :P
Kommer inte ihåg vart vi satte ut Sally (om vi ens hann göra det?) men hastnet, hastannonser, equippa är de jag kommer på. Kanske sätta upp en lapp hos närmsta ryttarförening?

Annons direkt är gratis
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

Jag satte annons på Bukefalos… samt hästnet

equippa :)
Hastannonser.se tycker jag är en bra sida att annonsera på ^^
När vi annonserade hade vi annons på hastnet.se, hastannonser.se, blocket, horsetrading.se, equippa och horselink.se
Kan lova att vi fick extremt många oseriösa mail. Det var så att man slutade annonsera emellanåt. Tråkigt att många sitter och ödslar tid på att vara oseriösa.
Ett tips kan ju vara att du skriver att hästen finns kvar så länge annonsen är kvar och att du kommer ihåg att uppdatera annonsen , :)
Jag annonserade om skötare på min häst, och glömde helt bort att ta bort annonsen , förrens IGÅR och då har jag haft skötare på min häst 6 månader nu :P
haha , fick ett mejl av en tjej jag undrade vad hon prata om men sen kom jag på ^^
Hade jag haft stall på gården hade jag kunnat köpa din fjording till min lillebror :)
Enda tipset jag har är att byta bild. Vinkeln fotot är taget i och steget hästen befinner sig i gör att hon ser väldigt framtung ut. Vet inte om det hjälper, men kan ju kanske göra det om du byter till en bättre bild.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

#28# Tror jag inte kan hjälpa. Fotot la jag ut i går. :) Hade inget först. Och en körbild på ett annat ställe osv.
Jag har nog annonserat i dom flesta ställena.
#26# Ja, jag tröttnade också. Hade ju annons förra våren. Men lät det bero hela hösten och vintern utan att annonsera. Nu satte jag fart igen i vår. Men hon får väl vara kvar om jag inte hittar någon. Tycker bara det är så synd att hon inte går så mycket. Hon är ju i sin bästa ålder.
#29 Ah okej, nä då har det väl inte så stor betydelse kanske. Fattade det som att det bara var den bilden du hade lagt ut.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Ja, i går när jag gjorde om annonsen la jag ut den. Har inte haft den med förut.
ska du bra ha 22 500 för fjordstoet? oj det va billigt ska ta å ringa en vän som letar efter ett fjordsto. hon var inkörd med tyckte jag läste det ^^ ? bra körhäst? ska ut å kicka på blocket :D

Ja, min är både körd och riden. Ett allroundsto.