Arabträns tillsalu :D
Söker du arabträns till din arab? Vi säljer ett fåtal klara, är ni inte intresserad av de, beställ då ett eget ;) Information hittar ni på www.jooline.webb.se
( OBS BILDEN! Jag vet att tränset är snott ( Vridet ) men så går det när mamma ska sätta på honom det ;) )
Svara gärna på tråden :)

Hemsidan fungerar inte..
Super fint, sånt skulle man ha.
http://www.freewebs.com/jooline Får det bli så länge ;) Donämen fungerar inte riktigt ;)
Det tränset kostar 1.175 :-
Sänkt pris till 998:-
Ingen som är intresserad? :)
Hade jag haft en arab hade jag definitivt tänkt på saken!
#5 ;) Vi kan även göra till mindre raser, om man bara vill ha till tex fotografering eller annat ;)
Tyvärr har jag ingen häst alls, då det är inget alternativ :) Men fina som attan var de…
#8 Tack ;)
Fina träns, dukigt av er, men jag vill gärna ge er ett litet tips.
Inte ens de dyra och väldigt välgjorda showtränsen i läder kostar sådär mycket. Vill ni få dem sålda måste ni nog tänka om ganska rejält på priset. Önska er lycka till!
#10, Men showträns i textil kostar betydligt mer, och är väldigt dyra att göra, vi måste ha de så pass dyra om vi ska kunna tillverka de. De kommer bli mycket finare och mer detaljerade när vi får i hop mer pengar. Varje träns kostar från 200-500 kr att göra och tar mycket tid. Därför har vi satt de priset ;)
jag skulle tipas om att ni kan gå in lite på arabsidor då där ni vet att det är uppfödare o be dom länka till eran sida, även tipsa om att åka på utställningar å visa upp er lite :) jätte fina o jag vet att det e dyrt med sånt här, tyvärr har jag ingen arab lr inte min smak på mina russ :) ställer inte ut dom alls :D Men ni har fina saker så tycker att ni kan göra lite bra reklam genom utställningar o sånt.
#12 :) Tack, Visst ska vi göra det ;) men tex nu på blommeröd arabutställning är jag upptagen med att fotografera , men lite visitkort kommer kanske med ;D