OT - resa i sommar?
Så, är det några ridsportare som ska ut på vift i sommar? Utomlands eller i Sverige?
Själv reser jag imorgon (24/6) och kommer hem om en månad (23/7). Är först på språkresa i Oxford i tre veckor, sen kommer jag hem och är hemma en dag innan det bär av till Cork, Irland för att hälsa på min syster som är Au Pair där!
Och med det och frågan "Var ska ni resa" tackar jag för mig och så syns vi om en månad!
Ha det toppen!
Ha det så trevligt :)
Själv åker jag ingenstans under somrarna :D
"Om förhållandet bygger på förtroende, lyder hästen även utan bett och tyglar."
Jag ska vara hemma och ta hand om min nya häst=) Men ska åka på semester med min pojkvän och hans familj och mina föräldrar. =) Vi åker till halmstad och myser=).
Sen åker jag och några kompisar iväg en week-end nånstans typ till våran stuga=)
Kanske åker jag och pojken ensamma ner till hans stuga går på bio och sånt mys, men han jobbar typ hela sommaren. Han ska ju spara ihop till min sadel;) haha xD
Ha en super sommar nu =)<3

ha det så jätteskönt!
jag får väl stann hemma tror jag.
jag stannar hemma mesta dels… kanske åker till Turkiet med killen min :) men vi får väl se :)

ska åka till Öland den 12/7 -19/7
sen blir det 2v hemma i sthlm o vi utgår härifrån när vi hittar på nåt.. sen ner till skara o familjen runt v 32

Ska till italien , sen kanske till kalix och till tönsberg i norge (: sen blir de väll nån resa till stockholm och lite andra ställen också.
Juste ska ju till fjällen också och vandra.
HAHA , min mamma älskar att resa x)
Ska till Göteborg i slutet av juni tror jag, ev. senare. Sedan kaaaaanske jag tar mig till Karlstad, om det nu går. ;) Sedan blir det flytt! ^^

Ska stanna hemma. Har ju min lilla schäfervalp att ta hand om nu. Vi var ju till Kanarieöarna i mars månad så det får räcka. :)
Ha så trevligt på era resor alla!!!
De tre sista veckorna av sommarlovet ska jag vara hos min moster i Kroatien :)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

ha så kul :D
Själv åker jag till göteborg v. 27 (handbolls cup) sen åker jag till Leksand i 2 dagar( 8-9 Juli) , Sen åker jag till sälen och springer O-ringen v. 30, Sen blir det grekland + turkiet v. 32-33
jag åker till Italien på torsdag kommer hem den 20 juli, sen efter det blir det att bara vara hemmaa troligen :) ^^
Vi var på Cpern nyss så nu blir det små dagsutflykter vi gör såsom Tosselilla, Skånes djurpark mm. Sen ska vi till Astrid Lindgrens värld en helg också! Ngr utställningar blir det me´med shettisarna…Växjö, Tingsryd o Höör.
jag ville åka till italien en vecka, men det gick inte så bra nu när johan ska jobba hela sommaren, och hela min semester. =(
så det längsta jag åker är nog till lisette :P
#13 hallå! Glöm inte trippen hem till mig!?! Du ska ju få se östkusten o havet
!
oook då, jag ska åka till åsa också :)
och sno med mig ett föl :P hihi
#15 du skulle bara våga..har nog koll på dig när du åker;-P o han är inte så liten längre…växer ju som ogräs!
haha, jag ska försöka att låta bli ;)
jag åker till marocko en månad i slutet av sommaren =)

Vi ska bara vara hemma. Några dagsutflykter kanske, och så har jag ju en del tävlingar planerade med hunden, sen så kommer det ett antal utställningar med valpen också :)
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi