våran Nya häst <3
Idag kom min och mammas nya häst,Joggpojken.
Han är en kallblodig travare som är E:Tand Troll U:Jogga och är född 1999. Jätte fin kille,vi har köpt han från Östersund..
Han har gått på travet men är nu bara ridhäst..Min mamma tänker också börja rida,det ska bli spännande:P hon heter CarinaO här på iFokus.
Lägger upp lite bilder på honom så får ni se hur han ser ut…
Första bilden, springer i hagen
Guud så fin ^^

Snygg! :)
ja han var riktigt snygg ! :D
Vad fin han är!

Riktigt riktigt snygg :-)
*** Kärleken övervinner allt ***
han är skit snygg ^^

Vilken jättevacker häst!
men gud vilken läckerbit :D
Isa Aronsson
www.stallequino.se

ää.gud va fin han var och dom där två passar välkligen bra i hop
lycka till i mårgon om det blir något själv ska jag och träna på travbanan med min lilla sjettis
Vilken snygging! :)
Urläcker! :)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

snygging!

Vilken snygging

wosh vilken fin häst!!

jag red honom idag och det gick jätte bra..
Men red i hagen då det var första gången:)
INGA dumma kommentarer om att jag rider i foppa,jag glömde ridskorna hemma.. Klantiga jag XD min sits är inte heller det bästa på alla bilder :)
första bilden: Jag vet,upp med blicken mer,tror jag skänklade på den här bilden :S annars kanske lite mer bak med skänkeln.
Men det var första gången jag red honom så får väl lära mej av mina misstag ;) men titta bara på Joggis så :D

ska läggga till nu när jag ser på bilderna igen att jag kom på varför jag sitter så konstigt med benen :D SADELN VAR INGE SKÖN :Dsvårt att försklara men det är nå konstigt som jag ska fixa till;)
Vikken härlig kille :) Ja du får komma ihåg skorna nästa gång ;) Men anars tyckte jag att det såg bra ut.
Ja om inte sadeln är bekväm kan det vara lite svårt att sitta ordentligt.
Lycka till med ridningen

#26 Jo han är så härlig och så snäll.Jo ska lägga ridskorna på minnet :D. : )
Tack :) ska rida imorgon lite och på söndag :) på lördag ska en tjej som heter Sofie få pröva rida honom :)
Jätte fina hästar ni har vad kul att CarinaO ska ta upp ridningen igen bra köp av häst den kan du känna dig stolt över riktigt super fin kille :) Maffig o trevligt med så bred bläs med :)

Oj så fin han är!!!!!

Är han känslig i sidorna? känner igen dedär med benen fram, men för mej var det så att jag ville störa honom så lite som möjligt, jag rider ju också kallblodstravare =)
Jag är jäkligt svag för kallblodstravare, en riktigt snygging ni har där!!

Foppatofflor funkar väl bra att rida i, hihi :)
*** Kärleken övervinner allt ***

Åh vad fin han är, jättelik ett kallblod vi haft, kåsböle skräcken!
Riktigt snygg iaf!

#30 Nej inte vad jag har märkt..Själv satt jag sådär för att sadeln inte var nå skön :D Så det blev lite konstig sits. Men han blev ju inte störd av det och jag red inte så länge heller :) Ska rida imorgon så ska fixa det då :D eller om jag tar våran andra sadel som är jääääätte skön att rida i :D ska nog rida paddocken då också.
#31 Det funkar väl ;) men man vet aldrig om man lägger ut en bild och så rider man fel eller så har man alldeles fel skor så börjar nån ge en massa dumma eller hur man säger kommentarer..Har hänt mej förut för (men på en annan sida) då jag råkade ha tummarna asså hur man säger att jag hade dom som pekade mot varandra om ni fattar:D då sa h*n att man inteee ska rida så utan tummarna ska peka uppåt..Det är väl kanske rätt men det var engångs grej..
Fast kan erskänna nu att jag hade kanske inte tummarna uppåt när jag red Joggpojken den där gången heller.
Visst för mej gör det inget att man säger: att nästa gång kan du tänka på att ha tummarna uppåt men h*n sa det på ett helt annat sätt.. Men detta var ganska längesen men det sitter kvar i huvudet.
Snygging
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

#34 Tack : )

Red idag i paddocken.Det gick jätte bra men blev inte så många bilder.. Joggpojken var jätte fin och lung,vi galopperade till och med *stolt* .. Han var jätte fin men så fick jag så himla ont i vänsterarm vet inte vad jag gjorde för han låg ju inte på eller nått..Så det blev inte så länge jag red.Men nu har värken gått över.. Jag som tänkte gå över några bommar men icke sa nicke.. Men ska rida imorgon också: )
Fast då ska jag ut i skogen och rida med Tord (mamms sambo) och mitt russ fast Tord ska ju köra såklart..
Och måste bara säga att jag kom ihåg ridskorna den här gången :D :)

#37 oj på väg till padocken..jag skulle varit påväg ifrån den :S inga dåliga moln! klarade du dig ifrån regnet då? Finfin häst ni skaffat er :)
//En främling är en vän du inte lärt känna än;) kicka in på My place on WW

våra hästar är släkt =) båda har steggbest i stammen.

insåg nu att det typ inte finns en enda kallblodstravare som inte har honom i stammen.

Vilken snygging ! :)
Josefinejumpforjoy.blogg.se
Riktigt fin häst ni har hittat :)

Nu får du ta o sluta lägga upp bilder 
Blir ju jättesugen på att skaffa en kallblodstravare. Snygga är dom :D

Verkligen jätte läcker kille :love:

Red lite igår i paddocken.Han har tappat en framsko.Men red lite lungt i paddocken iallafall..Han var då så lung och fin.Det kom en annan häst också och då blev han lite nyfiken men koncentrerade och höll sej lung iallafall 
#44 Haha :) men kallblodstravarna är ju så fina ;)
#45 Jo han är riktigt läcker;) och så snäll och lung.

Snygg!=)
Evve, ! Riktig snygging ni skaffat er! Såg att Jonas skall bli Ridhäst på heltid!? men han kanske passar bäst så! :D Frida har gjort ett så extremt bra jobb med honom :)
men får väl börja och rida i hagen lite smått…och känna mig för
men det kanske syns så blank och ren som den är. Var bara tvungen skriva det
Hihi!!