OT - Bilder från Midsommar ? :D

#0 Vad söt, själv så var jag i tvättstugan och sörjde min torktumlare som dog…….det blir inga fina bilder av det 

Får jag fråga en sak var hittade ni blommorna?
#3 nej ush >.<
#5 haha inte en aning :D vi var inte med o klädde den (:
Isa Aronsson
www.stallequino.se

så söt! Tycket hon det var kul att dansa "små grodorna" ?
Nja det var så kallt så hon var med i dansen, var inte med, var med, var inte med…men visst dansa är kul! :-)
#10 haha naw, va söt :D
Isa Aronsson
www.stallequino.se
Firade då m dans runt midsommarstången o ponnyridning, fika lottagning(vi vann en bricka med mat) etc. i Nymölla(min barndomsby) sen hem o fixade m maten tills gubben slutade jobbet och då åt vi sill o pärer tillsammans m min svåger. Lugnt o städat helda dagen…:-)
Mammas svåger fick i sig lite väl mycket alkohol. Här har han somnat på köksgolvet. På lappen står det "Rum uthyres, 5 frön per månad" Han satt med munnen som en fågelholk först. ^^
Var ute på en liten "fotograferings sväng" runt Kuddby kyrka. ^^ Blev lite bilder. Tyckte personligen att den här bilden blev bäst..
Lägger in alla bilder på min pixbox. http://www.EKphoto.pixbox.se/ :) Kika om ni vill :D
Isa Aronsson
www.stallequino.se

detta gjorde vi på midsommar..
stolpen skulle bort. sambon övervakar vår vän och visar var han ska såga.

sen på midsommardagen var vi på lite mys med byalaget..
sambon o loke spelar fotboll

hahah Loke är ju bara fööör gullig asså :D
Isa Aronsson
www.stallequino.se

Jag och valpen tillbringade en del av midsommarafton i stallet
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

hihi vad söt. vad heter h*n?

#24 han heter Collinmadai's Aki… men vi har inget smeknamn än :/ Aquila kallas ju Ackis, så kan ju inte kalla dom samma sak. Vi funderar på Chippen
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
underbara kort!
#15 haha verkar sova gött där!
#16 jätte häftig bild..
#18 tvingar ni folk o jobba midsommarafton?????????? Stackars människa!!!

#29 med en öl i näven fungerar allt.. tog ungefär 3 min, han skulle bara såga igenom stolpen! =)
#30 aha då betalde ni honom iallafall ;-)

exaaakt!

#27 Heregud så söt! :D
http://taralom.blogg.se - Min blogg

#20 Haha undra om Loke säger "Tittaaaaa"???