skuttotto..... bild

stora sötklump! Vad leker ni?

haha, gillade bilden i #0
Han har blivit så stor o fin. Ni ser ut att ha fin kontakt =)
#4 vi bara leker, målet är att få honom att visa upp sig, resa sig, bocka, slänga med huvudet, spansk skritt eller vad tusan han känner för. Bara han lyssnar på mig, där är två regler 1) Akta matte, 2) lyssna när matte säger försiktigt, sluta eller akta.
Det är inget man ska leka om man inte vet vad man sysslar med eller är beredd att ta ev konsekvenser. Notera att jag på bilderna har hjälm ^^
#5 kontakten har blivit bättre nu sen vi flyttade, det är färre hästar, bättre folk i stallet och de som är där är så kunniga att jag känner att jag kan inget alls ^^ De är snälla, hjälpsamma och vi trivs super båda två ^^
Han växer så det knakar nu, stor o maffig. Och han har äntligen lagt på sig i flanken där han vart tunn länge, detta visade sig vara pga otillräcklig avmaskning, men nu är han maskad enligt alla konstens regler. :D
Men jag är nöjd med honom, i slutet där hade jag säkert kunnatr sitta upp på honom utan större bekymmer :D Men det kommer nog snart :D
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Det låter som att ni har fått det kanonbra på nya stället. Är dessutom alltid skönt att ha kunniga människor omkring sig även om man oftast fixar det mesta själv. Bara det att man kan diskutera olika erfarenheter gillar jag, för ibland är inte bara en sak det som är bra.
Så härligt att ni hittade orsaken och kunde "reparera" den. Fortsatt lycka till med träningen.
Han är jätte fin! Du måste ju vara enoooormt ridsugen
#8 skojar du?
Det kliar i fingrarna varje gång jag har honom sadlad…. Är så sugen på att sitta upp för första gången. Men då behöver vi vara fler än två, dvs jag och pojkvännen :D
Han är inte så hästvan men jobbar på det, han hämtar ibland in harry från hagen osv. (För er som missat det så har jag träffat mitt livs kärlek iom det at tjag och min sambo flyttade isär. <3) Bilder på mina två pojkar kommer så småningom det med :D

#10 inte redan… har bara insett det :)
Det är du verkligen värd. Kramis från Harrys "gammelmatte"