det går bra nu!!
Wiiiiieee! Igår ordnade jag en till häst att tävla dressyr på och tjejen som har henne gillar bara att hoppa. Så nu ska jag tävla hennes i dressyr och hon tävla mina i hoppning=) Jag är så glad. Sen har jag fått mig en liten sponsor också. Kan inte bli bättre. Så nu kan jag nöjeshopppa mina 110 cm och 120 cm klasser så får hon hoppa msv. VAr bara tvungen att skriva av mig! Jag är så glad nu=) Har det hänt nå roligt för någon annan då? Berätta, jag vill höra!! Kramar till allt hästfolk//Emma
Grattis! VA roligt!! Va har du för hästar??
Kul! Undrar jag med, vad är det för hästar?

Charmant 1990: Svenskt halvbod efter Romeo-Cortez. Tävlar han 120cm och tränar 150cm. Otrolig häst att hoppa!Mamma köpte honom 1991 så han är en familjemedlem.
Courage.C 2002: Svenskt halvblod efter Cortez-Eloge. Under utbildning. Väldigt vacker häst med hjärtat på rätt ställe.
Butterfly 1999: Hästen som jag ska tävla i dressyr. Svenskt halvblod efter Cardento-Dragon. Liten mysig häst som Carolina tävlar 130 cm på. Dom är så duktiga men inte så intresserade av dressyren så därför vi ska bytas lite.
Nizetta 1990: Arabiskt fullblod efter Pozeta- Nimbuz. Super att rida dressyr på men tyvärr lite liten.
Zandro 1987: Stallets lilla maskot. En busig shettis efter Dolk. Han är min första häst och kommer nog leva tills min dotter vill börja rida. (jag är inte ens med barn).
Charmant och jag på bilden
Va kul att kunna bytra sådär!

#3# Ha, ha är du säker på att du får en dotter då? Fina hästar du verkar ha iaf.

Jag vet inte. Kan ju bli en liten rodrigo pessoa också;).
Tackar=) jag har haft tur att hitta fina och bra hästar. Älskar ätt det är Cortez stamm i dom. HAn var min favvo hingst. Så fin och härligt temprament=)
#6. va kul att höra emma! finns en häst i stallet som är efter cortez också.. har berättat om dig för linda som äger honom. han är skitstor o skitfin! ska nog ta bild så får du se. det roliga med han är att han hoppar ut ur hagen om han känner sig bortglömd :D
efter cortez det ;)

Linda! Det är ju hon som jag frågade dig om hjullan. Har du träffat henne nu?

#7. Ja min är också skit stro och skit fin och man kan inte lämna han själv för länge. han kräver mycket uppmärksamhet. Udrar om jag inte har en bild i mitt fotoalbum på honom=)
#8. jaha! okeej.. med gargamel ? henne träffar jag varje dag. haha.

Jag vet ju inte vad hennes häst heter. Hon köpte den ju i höstas förra året. Men hon var medryttare till Athena som stod här innan hon blev sjuk. Hästen alltså.
Du får hälsa till henne från mig. *ler*
För det blir visst aldrig att man kommer ut till ert stall.
Jag måste berätta en jätterolig sak för mig som hände igår!=)
Jag min syster och en kompis skulle hoppa lite. Iom att jag är hopprädd så började vi lite lågt. men det hela sluta med en oxer på 70 cm som jag hoppade 3 ggr!:D Så jag är jätte stolt över mig själv!!:D:D
#11. okej, joo då måste det vara hon. har för mig att hon inte haft gargamel så länge. men klart du ska komma ut gejsa, jag vägrar hälsa till linda annars :P